Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb MVC 4 cazan 420 t/h


Detaliu pentru invitatia numarul 347928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.
Numar invitatie: 347928/04.06.2013
Denumire contract: Piese de schimb MVC 4 cazan 420 t/h
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.Cod fiscal: RO 14593668, Adresa: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Telefon: 0257-307407, Fax: 0257-213160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 257-307407, fax: +40 257-213160, persoana de contact: Tatiana ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul beneficiarului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb MVC 4 cazan 420 t/h
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piesele de schimb sunt necesare pentru realizarea reparatiilor pervazute in anul 2013 la MVC 4 cazan 420 t/h.
II.1.6) CPV: 43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii de participare in cuantum de 1%, respectiv: Lot 1. Blindaj bara MVC4 (bandaj disc rotor ) - 24 buc - 270 RON, Lot 2. Blindaj paleta MVC4 (bandaj disc rotor ) - 24 buc - 176 RON, Lot 3. Asigurari dreapta MVC4 (bandaj disc rotor)- 24 buc - 80 RON, Lot 4. Asigurari stanga MVC4 (bandaj disc rotor) - 24 buc - 80 RON, LOT 5 - Blindaj de colt MVC 4 (carcasa separator) - 100 buc - 302 RONLOT 6 - Blindaj bara 40/80/936 MVC 4 (carcasa separator) - 200 buc - 232 RONLOT 7 - Blindaj bara 50/50/936 MVC 4 (carcasa separator) - 200 buc - 168 RON.Echivalentul pentru valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de .......(5 zile inainte de data limita a depuneri ofertei transmisa in anuntul de participare) In instrumentul de garantare banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres cerintele prevazute la art.86 din HG 925/2006 si la art. 278^1 din OUG 34/2006. Ofertele care nu sint insotite la deschidere de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate . Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006, corelat cu art 278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art 33, alin.3, pct.b din HG 925/2006. Contul in lei este: RO44RNCB0015006386320001 deschis la Banca Comerciala Romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.3. Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul. Completarea si pezentarea Formularului 1 din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener/tert trebuie sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare si pezentarea Formularului 2(se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala va face referire doar la literele a), c1 ) si d))- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/parteneri va completa Formular 15 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura.6. Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Formular 4(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).7. Cerinta obligatorie: . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3, se va completa si de catre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ? Moisa Pavel-Director Economic ? Toma Valentina-Director Tehnic ? Malos Robert-George-Sef BIP-Achizitii -Zaharia Tatiana. - Persoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: original sau copie conform cu originalul: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, avand date reale/actualizate la data limita a depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de produse solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul.- Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: 1.Declaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.Note : a. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romanab. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.3. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa experienta similara. Se vor prezenta maxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie/recomandari prin care sa confirme livrarea de produse similare cu produsele solicitate prin caietul de sarcini Certificarea Sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent. Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer