Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU ANGIOGRAFUL PHILIPS INTEGRIS ALLURE CU INSTALARE SI INTRETINERE


Detaliu pentru invitatia numarul 355504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Numar invitatie: 355504/08.11.2013
Denumire contract: PIESE DE SCHIMB PENTRU ANGIOGRAFUL PHILIPS INTEGRIS ALLURE CU INSTALARE SI INTRETINERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIESE DE SCHIMB PENTRU ANGIOGRAFUL PHILIPS INTEGRIS ALLURE CU INSTALARE SI INTRETINERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PIESE DE SCHIMB PENTRU ANGIOGRAFUL PHILIPS INTEGRIS ALLURE (potentionmetru; placi electronice; buton coduri)
II.1.6) CPV: 31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice si electrotehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 935.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan particip: 1669, 35 lei; Per valab garantie participare min 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a garantiei participare va fi prelungita in mod corespunzator, altfel se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Mod de constituire: a) depunere la casieria autorit contr, b) virament bancar c)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei se va posta (scanata) in SEAP si va fi prezentata in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta mai sus, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, la sediul autorit contr: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI, Calea Floreasca nr 8 - REGISTRATURA. In cazul scrisorii de garant bancara se va folosi (formular 1).Dovada constituirii garan particip se va prezenta in limba romana. Neconstituirea garantiei de participare pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Garan particip se va restitui in conformitate cu Art 88 alin 1 si 2 din HG 925/2006. Garan particip este irevocabila. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la Art 87 alin 1 din HG 925/2006 si Art 278^1 din OUG 34/2006. Pentru operatorii economici incadrati conform legii 346/ 2004 in categoria IMM, garan particip va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. Cont aut contr: RO28TREZ7015005XXX000180Trezoreria sector 1; pt conversia val garantiei participare constituita intr-o alta moneda se va folosi cursul BNR din data publicarii Invitatiei de participare in SEAP;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 2: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 din OUG 34/2006in cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181, lit a), c^1) si d);Cerinta nr. 3: Declararea modului de participare la procedura (ofertant/ asociat/ subcontractant);Cerinta nr. 4: Ofertantul/ asociatul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 691 din OUG nr. 34/2006;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Documentele vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat si/ sautert sustinator (daca este cazul): 1. Fisa de prezentare (formular 2) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;2. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4. Declaratia privind calitatea de participant (formular 5) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 6) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;6. Acordul de asociere (daca este cazul) (formular 7) ? semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Pana la momentul semnarii contratului, acordul de asociere va trebui sa fie legalizat;7. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in prevederile Art 691 din OUG 34/2006 (formular 8) - semnat si stampilat, scanat in format .pdf;Manager-Radu Alexandru Macovei; Director medical-Louchi Nicusor; Director financiar contabil-Blindu Daniela; Sef Birou achizitii-Mihaila Marian; Director Ingrijiri-Preda Elena Cristina Cerinta nr. 1: Ofertantul/ asociatul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele de mai jos vor fi prezentate atat de ofertant cat si de asociat (daca este cazul)8.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului/ asocierii ? scanat in format .pdf;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 9.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani din care sa rezulte ca a furnizat produse similare(formular 9);10.Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar, care confirma livrarile de produse, in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 1 Ofertantul va trebui sa prezinte documente relevante care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE - Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 93/42 CE) - acestea se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ? conform cu originalul ?Produsul va trebui sa aiba Marcajul CEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer