Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru atenuatorii de pulsatii GREER 1, 2-3526-TK01, Tk03


Detaliu pentru invitatia numarul 355839
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 355839/18.11.2013
Denumire contract: Piese de schimb pentru atenuatorii de pulsatii GREER 1, 2-3526-TK01, Tk03
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802152, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii - Biroul Import
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802152, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii - Biroul Import
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru atenuatorii de pulsatii GREER 1, 2-3526-TK01, Tk03
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb pentru atenuatorii de pulsatii GREER 1, 2-3526-TK01, Tk03
II.1.6) CPV: 42132300-6 - Piese pentru vane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 713.5 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Garantia de participare este in valoare de 734 Euro. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat Euro, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;3)modalitatea de constituire a garantiei de participare: se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Conturile autoritatii contractante: -pentru EURO, contul RO 36 RNCB 0116 0497 1852 0009, , BCR Cernavoda-pentru LEI, contul RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008, BCR Cernavoda.Nr. Registrul Comertului J40/7403/1998 Garantia de participare este de preferat sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art 2781din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 367 Euro.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 actualizata - Se completeaza Formularul III.2.1.1.a. Daca va ficazul, aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. Se completeaza FormularulIII.2.1.1.b. Daca va fi cazul, aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.III.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - Se va completa Formularul III.2.1.1.c.IV.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata. Se va completaFormularul III.2.1.1.d.. Daca va fi cazul, aceasta declaratie va fi completata si de subcontractant si tertul sustinator.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ionel Bucur ? Director CNE Cernavoda, Marian Serban - Inlocuitor de drept Director CNE CernavodaMadalina Olteanu ? Director Economic CNE Cernavoda, Veronica Petrisoaia - Inlocuitor de drept Director EconomicHoratiu Ionescu - Inginer Sef Departament Achizitii si Control MaterialeFlorin Georgescu - Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control MaterialeViorica Lojnita - Sef Serviciu AchizitiiDorina Gherlan - Inlocuitor de drept Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Dana Corina Moldoveanu, Petre Navon, Adina Constantina Stoian, Daniel Elian Mircea, Andreea Ioana Vlad, MihaelaVeronica Vames, Adrian Chirpac, Laurentu Dinu.V. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul III.2.1.a.5. 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- va contine informatii reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se poate solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Declaratie privind incadrarea/ neincadrarea in prevederile art.52 din OUG 109/2011 actualizata - Se completeaza Formularul III.2.1.b).F-GC-00-01/4 sau Formularul III.2.1.b).F-GC-00-01/5.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer