Achizitie publica - Piese de schimb pentru autobuze tip: IKARUS 260,280, KAROSA B932E, MITSUBISHY PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
Detaliu pentru invitatia numarul 343232
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343232/28.02.2013
Denumire contract: Piese de schimb pentru autobuze tip: IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHY PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRANSURBAN S.A.Cod fiscal: 18171186, Adresa: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Satu Mare, Telefon: 0261/721973 ; , Fax: 0261/721973 ;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gara Ferastrau, nr. 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261721973, fax: +40 261721973, persoana de contact: Muresan Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante , Str. Gara Ferastrau, nr. 9, Satu Mare, jud. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru autobuze tip: IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHY PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare piese de schimb mecanice si electrice, accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehiculesi echipamente electrice pentru autobuze tip IKARUS 260, 280, KAROSA B932E, MITSUBISHY PRESTIJ CITY, IRISBUS CITELIS din dotarea SC TRANSURBAN SA SATU MARE;
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 886 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se va constitui in lei sau echivalent in alta valuta la cursul Leu/valuta respectiva, comunicat de BNR si valabil cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Se poate constitui prin : virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari (Formular nr.16), ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de banca emitenta pana la data limita de deschidere a ofertelor , in contul autoritatii contractante RO91BACX0000003027174000 deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK - Sucursala Satu Mare. IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare cu 50%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in termen de maxim 15 zile de la semnarea acestuia printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari( Formular nr.5) si devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului , in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea /eliberarea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul de achizitie , daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra lor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului contractului ? depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- pt persoane juridice romane si documente edificatoare din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunerea ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul la care se va anexa si traducerea autorizata in limba romana) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- pt persoanele juridice/fizice straine;Autoritatea contractanta va solicita ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata in situatia in care a prezentat acest document in forma copie conform cu originalul.In cazul asocierii cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Extras din bilantul anului 2011, Cifra de afaceri Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(in lei si euro) luandu-se in calcul cursul BNR valabil la data de 31 decembrie a fiecarui an;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare celor ofertate efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produsesimilare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 08:59