Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru autoturisme, autoutilitare, autovehicule cu masa peste 3,5 to si masini autopropulsate pentru lucrari de constructie


Detaliu pentru invitatia numarul 336736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Numar invitatie: 336736/05.10.2012
Denumire contract: Piese de schimb pentru autoturisme, autoutilitare, autovehicule cu masa peste 3, 5 to si masini autopropulsate pentru lucrari de constructie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: MIHAI STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C.LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA S.A., STR.LT.STANCU ION, NR.1, TARGOVISTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru autoturisme, autoutilitare, autovehicule cu masa peste 3, 5 to si masini autopropulsate pentru lucrari de constructie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb pentru autoturisme, autoutilitare, autovehicule cu masa peste 3, 5 to si masini autopropulsate pentru lucrari de constructie
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.este de 3659 RON.Pentru mai multe loturi, garantia de participare trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor. Perioada de valab.a GP: 60 zile de la term limita de primire a ofertelor.Mod constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de osoc. bancara ori de o soc de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria AC, doar pt sumeIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea;Formularul nr.1Cerinta nr. 2Cerinta obligatorie (conf. Ordin 314/12.10.2010 ): Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Formularul nr. 2Cerinta nr. 3Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu moificarile ulterioare, Formularul nr. 3Cerinta nr. 4Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr. 4Cerinta nr.5Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular nr.5(se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura de atribuire)Cerinta nr. 6Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local;certificateleprivind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor sicontributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cumentiunea ?conform cu originalul?).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelorPentru persoane juridice straine se vor depune obligatoriu traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatuluiprocedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe care trebuie sa o indeplineasca operatorul economic in vederea indeplinirii contractului este dupa cum urmeaza: Lot1 minim-342, 56 lei, Lot2 minim-2933, 54 lei, Lot3 minim-258, 98 lei, Lot4 minim-1861, 62 lei, Lot5 minim-30873, 16 lei, Lot6 minim-943, 20 lei, Lot7 minim-1028, 54 lei, Lot8 minim-74706, 48 lei, Lot9 minim-66187, 32 lei, Lot10 minim-4182, 32 lei, Lot11 minim-8613, 40 lei, Lot12 minim-241, 70 lei, Lot13 minim-1490, 28 lei, Lot14 minim-43790, 30lei, Lot15 minim-1501, 44 lei, Lot16 minim-36663, 56 lei, Lot17 minim-59556, 98 lei, Lot18 minim-1294, 24 lei, Lot19 minim-4587.20 lei, Lot20 minim-1743, 48 lei, Lot21 minim-14276, 88 lei, Lot22 minim-1162, 26 lei, Lot23 minim-3300 lei, Lot24 minim-278, 84 lei, Lot25 minim-2548.48 lei, Lot26 minim-30, 64 lei, Lot27 minim-1090 lei si Lot28 minim-1572, 60 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati., Prezentarea a cel putin unui contract prin care sa se confirme livrarea de produse a acarui valoare sa fie cel putin egala cu Lot1-171 lei, Lot2-1466 lei, Lot3-129 lei, Lot4-930 lei, Lot5-15436 lei, Lot6-471 lei, Lot7-514 lei, Lot8-37353 lei, Lot9-33093 lei, Lot10-2091 lei, Lot11-4306 lei, Lot12-120 lei, Lot13-745 lei, Lot14-21895 lei, Lot15-750 lei, Lot16-18331 lei, Lot17-29778 lei, Lot18-647 lei, Lot19-2293 lei, Lot20-871 lei, Lot21-7138 lei, Lot22-581 lei, Lot23-1650 lei, Lot24-139 lei, Lot25-1274, Lot26-15 lei, Lot27-545 lei si Lot28 -786 lei.Se va completa Formular.nr.9 privind experieta similara, insotit de proces-verbal de receptie a produselor livrate., Prezentarea a minim o recomandare / document constatator din partea unor beneficiari/clienti, Prezentarea Certificatului de omologare RAR/internationala al produsului valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer