Achizitie publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICULE
Detaliu pentru invitatia numarul 355038
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355038/24.10.2013
Denumire contract: PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500 / 20702, fax: +40 249437310, punct de contact: Serviciul Logistic, persoana de contact: Radulescu Sorina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, jud. Olt - SERVICIUL LOGISTIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICULE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare piese de schimb auto
II.1.6) CPV: 34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 700.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Autoritatea contractanta poate solicita extindereaperioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt.deschiderea ofertelor(Art.86 al.6 din HG.925/2006)Garantia de participare se constituie prin modalitatile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Contul aut.contr.(RO12TREZ5065005XXX000239-TREZ.MUN.SLATINA)OBS: In cazul unei contest.respinsa de CNSC pe fond , garantia de participare se retine, retinerea fiind de 350, 00 lei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conf. art. 87 din HG925/2006.Pentru ofertantii care se incadreaza la Lg346/2004 - IMM se vor prezenta documente justificative in acest sens(declaratie pe proprie raspundere) si se va constitui garantia de participare in cuantum de 50%. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici.In cazul in care ofertantul este o asociere, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar.de part.se va aplica daca fiecare dintre membrii asocierii este IMM. Data la care se va face echivalenta gar.de part. din lei in euro/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente(copie legalizata sau certificata conform cu originalul)sau scrisori de bonitate din partea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiar, Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri, in conformitate cu Formularul nr. 3. Nu sunt solicitate niveluri minime pentrucifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, precumsi o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante sin Slatina, str. Primaverii, nr. 15, jud. Olt-Serviciul Logistic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 08:42