Achizitie publica - Piese de schimb pentru echipamente de calcul HP
Detaliu pentru invitatia numarul 324399
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324399/20.04.2012
Denumire contract: Piese de schimb pentru echipamente de calcul HP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru echipamente de calcul HP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb pentru echipamente de calcul HP
II.1.6) CPV: 30237100-0 - Piese pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 005.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 440 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de ofertant.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a garantia de participare: Documentul care atesta constituirea Garantia de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valalabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire este Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara sau Instrument de gar. emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentata in original autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex: Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 13). Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006. Se va completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 11 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl Costel Totan , dl Mircea Lupu , dl Horea Bodogae. Formularul nr. 9 -Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra de afaceri. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), de minim: 40.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor livrari avand ca si obiect furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, pt verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Informatii privind subcontractantii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 13:09