Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU EXCAVATOR S 1203 SI BULDOZER S 1500


Detaliu pentru invitatia numarul 73593
Autoritate contractanta
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 10254529
Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti
Telefon: 021/318.52.58, int 16
Fax: 021/312.91.46
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PIESE DE SCHIMB PENTRU EXCAVATOR S 1203 SI BULDOZER S 1500
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 29526000-2 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Furnizare de: Lot 1 - Piese de schimb pentru excavator S 1203; Lot 2 - piese deschimb pentru buldozer S 1500, de tipul si in cantitatile specificate in Caietul de sarcini atasat prezentei invitatii de participare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.08.2007 12:39
Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2007 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Suceava, comuna Crucea, nr. 199 A, jud. Suceava, Tel. 0230 / 575.630, Fax: 0230/575.731
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; 3.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina; 4.Certificat de inregistrare; 5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 6.Situatia financiara la data de 31.12.2006, vizata si inregistrata de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ; 7.Fisa de informatii generale; 8. Autorizare pentru livrarea produselor emisa de catre producator
Atasata prezentei invitatii de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer