Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru intrerupatoare IO 6KV, 110KV si pentru dispozitive MOP


Detaliu pentru invitatia numarul 327224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 327224/18.05.2012
Denumire contract: Piese de schimb pentru intrerupatoare IO 6KV, 110KV si pentru dispozitive MOP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250567, fax: +40 252/323685, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Dr. Tr. Severin, str. N. IORGA, nr. 1, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru intrerupatoare IO 6KV, 110KV si pentru dispozitive MOP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare piese de schimb pentru intrerupatoare IO 6KV, 110KV si pentru dispozitive MOP
II.1.6) CPV: 31230000-7 - Piese pentru aparate de distributie sau de control al energiei electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 197, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.940, 6Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se poate constitui prin: 1) virament bancar (orden de plata) in contul R.A.A.N., cod IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, sau2) instrument de garantare (Formular 16) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, (5% pentru IMM-uri), din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare (Formular nr.17) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in originalCerinta nr. 2Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.Cerinta nr. 3Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original..Note: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/tertii sustinatoriparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Regiei Autonome pentru Activitati Nucleare in in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: ing. Constantin BOLOCAN, Dr. ec. Gheorghe DULCEA, ing. Georgeta CHIVU, ing. Dumitru NAVLIGU, ing. Valentin ADAM, , sing. Vasile TOCITU, ing. Anca POPESCU, ec. Mariana SIMION, cons. jr. Dorina MINZALA, cons. jr. Valerica BOBOCEL, cons. jr. Iulian RAICU, ing. Gheorghe MEMA, ing. Ioana NAVLIGU, ref. Vlad OLTEANU.Cerinta nr. 4Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la procedura cu oferta independenta - in original Cerinta nr. 1- Pentru persoane juridice/fizice romane: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emiscu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana .Nota: 1. In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Se solicita prezentarea cel putin a unui document (contract, proces verbal de receptie) din ultimii 3 ani, insotit de recomandare sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului, prin care sa confirme livrarea de produse similare produselor ce fac obiectul achizitiei. Nu exista limitare superioara pentru numarul de documente (contracte, procese verbale de receptie), Cerinta nr. 3Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul) Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata Invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer