Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIESE DE SCHIMB PENTRU MOTOUNELTE


Detaliu pentru invitatia numarul 326180
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Numar invitatie: 326180/09.05.2012
Denumire contract: PIESE DE SCHIMB PENTRU MOTOUNELTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 263542, fax: +40 277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IASI, SOS NATIONALA, NR. 43, ET. 6.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIESE DE SCHIMB PENTRU MOTOUNELTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PIESE DE SCHIMB PENTRU MOTOUNELTE
II.1.6) CPV: 16800000-3 - Piese pentru utilaje agricole si forestiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de :3.500 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile)- forma de constituire a garantiei de participare: |x| depunere la casieria autoritatii aunui ordin de plata sau a unei file cec, confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;|x| prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO72BTRL02401202298869XX? BANCA TRANSILVANIA|x| instrument de garantare emis de o societate bancara (formularul 4) ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, cf. art.86 al.2 si al.3 lit.b din HG 925/2006, modificata si completata.Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.33 din HG 925/2006, modificata si completata.Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.ConformLegii nr. 346/2004 [1] , IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(formular 15)In eventualitatea unei contestatii a operatorului economic, conform prevederilor art.2781(1) din OUG34/2006, modificata si completata, in cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.350 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: printr-un instrument de gaarntare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;retineri succesive a unui procent de 5% din sumele datorate pentru facturi partiale.Modul de restituire a garantiei de buna executie: cf art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cf art. 11(4) din HG 925/2006, ofertantul poate prezenta oDeclaratie pe propria raspundere (formularul 7) prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare;Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34 /2006, actualizata-Completati formularul nr. 1; Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata-Completati formularul nr. 2;Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator-Completati formularul nr.3; Persoane cu funtie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: dir. Gen. Salceanu Luminita, Dir. adj. Bart Corneliu, ing. Sirbu Marius, cons.jr. Cazavu Vanda, Sef birou aproviz. Cutitaru Valentin, insp. Licitatii si Achizitii Cosuleanu Diana; Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic -Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-Certficate, atestate, autorizatii, etc.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare prezentului contract, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau operatori economici -Completati fomularul nr. 5, gradul de acoperire la nivel local(prezentare document din care sa reiasa ca poate dispune de minim un punct de desfacere in mun.Iasi sau in zona periurbana), Subcontractantii (daca este cazul): Ofertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 16, completat cu informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza a fisubcontractate, datele de identificare si specializarea acestora, precum si acordurile de subcontractare cu acestia;, Sustinerea tertului (daca este cazul): In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (in acest sens se solicita completarea formularului 8).In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata., Cel putin 1 certificat sau alt document emis de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitati-Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer