Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru sistemul de insertie manson de ghidare


Detaliu pentru invitatia numarul 354743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 354743/15.10.2013
Denumire contract: Piese de schimb pentru sistemul de insertie manson de ghidare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii Pavilion 0 Biroul Import
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801155, fax: +40 241239267, pers. contact: D-na M.Mihalache Serviciul Achizitii Pavilion 0 Biroul Import
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru sistemul de insertie manson de ghidare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb pentru sistemul de insertie manson de ghidare
II.1.6) CPV: 42141000-9 - Angrenaje, elemente de angrenare si de antrenare cilindrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3020 lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, echivalenta, in acest caz, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a, (in original); - virament bancar in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.a inclusiv de tertul sustinator daca este cazul2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.b inclusiv de tertul sustinator daca este cazul3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c inclusiv de tertul sustinator daca este cazul4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/20065)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul III.2.1.1.d si de subcontractant si de tertul sustinator- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: - Bucur Ionel ? Director CNE Cernavoda- Serban Marian ? Inlocuitor de drept Director CNE Cenavoda- Olteanu Madalina ? Director Economic- Petrisoaia Veronica ? Inlocuitor de drept Director Economic- Ionescu Horatiu ? Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Georgescu Florin ? Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Lojnita Viorica ? Sef Serviciu Achizitii- Gherlan Dorina ? Inlocuitor de drept Sef Serviciu AchizitiiComisie evaluare: Corina Moldoveanu, Adrian Chirpac;Zlate Constantin ;Veronica Vames, Monica Mihalache, Rodica Maxim, Simona Barbu.Se va completa formularul III2.1.1.E a)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romanesaub)Document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer