Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru Statia de asfalt.


Detaliu pentru invitatia numarul 334436
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 334436/29.08.2012
Denumire contract: Piese de schimb pentru Statia de asfalt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA , STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru Statia de asfalt.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese de schimb conform cantitatilor si caracteristicilor descrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42124000-4 - Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 659.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.713, 19 lei.Modul de constituire si exprimare a garantiei de participare: in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor. -in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO23TREZ6715006XXX000140 deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea, COD FISCAL 2540813 Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Valabilitatea curge de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevderile art.278^1 alin1, lit a din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, suma de 1.856, 59 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exe este de 10% din val contr fara TVA modul de const a garantie de buna ex :1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asig in termen de 7 zile de la semnarea contr de catre ambele parti.2) Daca partile convin, garant de buna ex se poate constitui si prin ret succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contr are oblig de a deschide un cont la disp aut contr.la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut contr. Suma initiala care se depune de catre contr in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.(va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul)CERINTA2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 5, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;(Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).CERINTA3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 6, intocmit in baza art. 69.^1 din OUG nr. 34/2006.(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Mun. Rm. Valcea1. Primar ? Emilian Francu2. Viceprimar ? MateiIon3. Viceprimar ? IonitaGheorghe4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode5. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma6. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta7. Director Economic - Ion Lepadat8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas9. Director Juridic - Petre Cazan10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu11. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu12. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca13. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu14. Sef serv ? Dumitru Oprea15.Consilier Juridic Serv Achizitii Publice ? Ana ?Maria Smedescu16. DADP ? Gheorghe Lidia17. Economist serv. Contabilitate-Salarizare D.A.D.P - Dana Goghiu18. Ing. Serv Achzitii Publice ? Iuliana Bunea19. Consilier Local - Gheorghe Mihailescu20. Consilier local - Valeru Amza21. Consilier local - Liviu Emil Boban22. Consilier local - Florentina Adina Dobrete23. Consilier local - Eduard Varlan24. Consilier local - Vasile Cocos25. Consilier local - Ion Gherghinaru26. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu27. Consilier local - Marin Olteanu28. Consilier local - Costel Bogdan Pruteanu29. Consilier local - Romeo Radulescu30. Consilier local - Gabriela Ana Ene31. Consilier local - Cosmin Dragos Constantinescu32. Consilier local - Grigore Craciunescu33. Consilier local - Mihai Persu34. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu35. Consilier local - Dumitru Tardea36. Consilier local - Maria Bobeanu37. Consilier local - Ionut Eduard Nuica38. Consilier local - Maria Carmen Preda39. Consilier local - Marius Iulian VoicuCERINTA4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr.7CERINTA5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor accepta si inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.CERINTA6: DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA(Formular 7.1)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensNota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr.1: Persoane juridice / fizice autorizata: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, opie lizibila conform cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri globala medie anuala doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri globala medie anuala sa fie de minim 371.319 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, model FORMULAR 13.Prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 185.000 lei.Nota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer