Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru tramvai - Piese mecanice


Detaliu pentru invitatia numarul 339053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 339053/08.11.2012
Denumire contract: Piese de schimb pentru tramvai - Piese mecanice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3074120, Fax: 021-3074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1 - et.6 - Serviciul Achizitii Publice -Secretariat, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1 - et.6 - Serviciul Achizitii Publice , Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru tramvai - Piese mecanice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie piese de schimb pentru tramvai - piese mecanice - 6 loturi, conform anexei B
II.1.6) CPV: 34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part total (conform anexei B)(GP): 1.055lei.In cazul ofertarii mai multor loturi, GP trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate.Per.de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autoritatii contractante(AC). Mod de constit.: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig.; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria AC, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschid ofertelor. Plata se face in contul nr. RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: a)si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;b)oferta sa fiind stab castig., refuza sa semneze acordul cadru de achiz. publica in per. de valab. a ofertei;c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la val. estimata, in conf. cu prev. art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006. G.P. se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv Achizitii Publice indicand nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii.Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se va constitui conform art. 90din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 11. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Mihai Campurean-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Chiru Virgil-Director Economic, Cristina Elena Oprea? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Dorin Letea - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, George Mandrila - Sef Birou Plan Analiza, Cristina Ivan - Economist Biroul Contrate; membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati. Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 7 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Se va completa si prezenta Formularul 5 ? informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer