Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb pentru vehicule ,utilaje terasiere si utilaje agricole


Detaliu pentru invitatia numarul 334871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 334871/05.09.2012
Denumire contract: Piese de schimb pentru vehicule , utilaje terasiere si utilaje agricole
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targu Mures, str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Secretariat - et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb pentru vehicule , utilaje terasiere si utilaje agricole
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse ? piese de schimb pentru intretinerea / repararea vehiculelor si utilajelor aflate in dotarea A.B.A.M.
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: Lotul nr.1:800, 0 lei ; Lotul nr.2 :900, 0 lei ; Lotul nr.3 :400, 00 lei ; Lotul nr.4 :1.200, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limitade depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - prin ordin de plata, in contul de garantii autoritatii contractanteidentificat prin cod IBANRO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trezoreria Targu Mures, CIF: RO 23719936.In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. ( pentru scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat -Formular 12 . Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului )Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii declarati I.M.M.uri vorprezentaanexat formularului degarantie declara. privind incadr. incategoria I.M.M. , inconformitate cu Ord. nr. 27 din 26.01.2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluireprezinta 10%din valoarea contractului , fara T.V.A..Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006. Garantia va fi constituita in termen de 5 zile de la incheierea contractului.Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) si (4) din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d)Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -D-l. Ing. David Csaba ? Director ABA Mures; -D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures; -D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures; -D-ling. Ciobanu Cristian ?Sef Birou MESE ABA Mures; D-ling. Oanea Viorel ?Sef Birou ME ABA Mures; -D-lec. Jozsef Somogyi ? Sef Birou Achizitii ABA Mures; D-nac.jr. Suteu Adela -Juridic.Contencios ABA Mures. Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990.-Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (comert cu piese si accesorii pentru vehicule ). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul- (comert cu piese si accesorii pentru vehicule ). Nu se solicita o valoare minima a cifrei de afaceri., 2) Bilantulcontabil sau extrase de bilant pe ultimul an: 2011.Operatorii economici straini vor depune bilantul in traducere legalizata si, de asemenea, un document emis de autoritatea competenta din care sa rezulte reglementarile in vigoare din tara respectiva cu privire la incheierea si depunerea bilantului contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) -Lista principalelorfurnizari de produse - piese si accesorii pentru vehiculein ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unui numar de maxim 3 contracteavand ca obiect furnizarea depiese si accesorii pentru vehicule , din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) . Nu se solicita o valoare cumulata minima., 2) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
- partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze- datele de recunoastere ale subcontractantilor. 1) -Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalente (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in termen de valabilitate, copie certificata conform cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer