Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale? ? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Echipament feroviar - Bolturi si bucse de diferite tipuri?, lot 2 ? ?Echipament feroviar - Capete de cruce? , lot 3 ? ?Sarm


Detaliu pentru invitatia numarul 346738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 346738/15.05.2013
Denumire contract: ?Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale?? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Echipament feroviar - Bolturi si bucse de diferite tipuri?, lot 2 ? ?Echipament feroviar - Capete de cruce? , lot 3 ? ?Sarma si profile utilizate in constructii ? Sarma otel moale zincata?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Politehnicii, nr.1, Brasov, Romania, cod postal: 500024, telefon: +40 268410709, fax: +40 268410709, persoana de contact: Adriana Mita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Suc. "CREIR CF" Bv, sala de sedinte, str. Politehnicii, nr.1, Brasov, Romania, cod postal: 500024, telefon: +40 268410709, fax: +40 268410709
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale?? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Echipament feroviar - Bolturi si bucse de diferite tipuri?, lot 2 ? ?Echipament feroviar - Capete de cruce? , lot 3 ? ?Sarma si profile utilizate in constructii ? Sarma otel moale zincata?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele din loturile 1 si 2 sunt necesare pt efectuarea lucrarilorde intretinere si reparatii in cadrul reviziilor bianuale la electromecanismele de macaz, iar cele din lotul 3 sunt necesare pt sigilarea instalatiilor SCB, pt asigurarea bolturilor liniarelor de control si pt executarea conexiunilor la circuitele de cale, descrierea detaliata a acestora fiind prezentata in douacaiete de sarciniatasate separat in SEAP.
II.1.6) CPV: 34946120-7 - Materiale feroviare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 251.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori o soc de asigurari, in original (838, 23 lei-lot 1, 108 lei-lot 2, 298, 80 lei- lot 3)si pt cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertarii mai multor loturi, GP se vor insuma corespunzator loturilor ofertate ca si valoare, darinstrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari se va emite separat, pt fiecarelot ofertat in parte.Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul AC(CNCF « CFR » SA prin Suc« CREIR CF »BV CUI 15509275) nr. RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost BV sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori o soc de asigurari, in original, sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. IMM-50%.AC are dreptul de a retine GP cf art.87, alin.(1) HG 925/2006.GP se va returna de catre AC cf art.88 HG 925/2006.Echivalenta pentru o GP depusa in euro se face la cursul comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de furnizare, fara TVA. IMM- 50%.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau o soc de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive cf art.90, alin (3) HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui in per de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie cf art.91 HG nr.925/2006.AC va elibera/restitui garantia de buna executie cf art.92, alin(1) HG.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi depuse dupa caz, de catre fiecare ofertant/asociat.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)6)Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: directorul, contabilul sef / economist din serviciile de specialitate , sefi Divizii de specialitate/ sefi Serviciu de specialitate, sef BA/ reprezentant BA, sef Oficiul juridic/ consilier juridic., respectiv Radulescu Gheorghe, Nasulea Mariana, Neagota Nicolae, ,Garaoiu Liliana, Zetu Tatiana, Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Ilas Florin, Radu Laurentiu, Dragomir Isabelle, . FrijanOrest-Marius, StoicaConstantin- Sebastian, DumitrascuGeorgeta ?Claudia, Gall Iulia-Emilia, PlescanVanina-Anamaria, Preda Eduard ?Constantin, CostescuSorin.NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: -ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si livrarea unor produsesimilare cu cele supuse achizitiei-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea unor produse de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: -in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »3)Autorizatia de Furnizor Feroviar si Certificatului de Omologare Tehnicaeliberate de AFER cf. OMT nr.290/2000 ( valabile la data limita de depunere a ofertelor) pentru produsele supuse achizitiei.Se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Certificatul de Omologare Tehnica pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;Produsele din lotul 3 nu necesita Autorizatia de Furnizor Feroviar si nici Certificatul de Omologare Tehnica eliberat de AFER.In situatia in care ofertantii presteazaservicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru care depun oferte, acestia pot ca sa nu detina Autorizatia de Furnizor Feroviar, dacafac dovada ca detin un Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER pentru fiecare produs furnizat, insotit de Certificatul de Omologare Tehnica de la producator pentru fiecare produs furnizat.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila4)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, Agrementului Tehnic Feroviar sau Certificatului de Omologare Tehnica. Ofertantii vor prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, a Agrementului Tehnic Feroviar sau Certificatului de Omologare pe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante. Angajamentul se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar, al Certificatului de Omologare Tehnica sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cand ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formularul 12A, Formularul 12B si Formularul 12C bis din «Modele de formulare», Fisa de informatii generale (Formular B3)din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia(2010, 2011, 2012).Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;Anul 2012:1 euro=4, 4560 lei.Ramane la latitudine operatorului economic documentele care vor fi prezentate pt sustinerea cifrei medii de afaceri globale (bilanturile contabile pt 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente; balanta contabila la 31.12.2012 insusita prin semnatura si stampila de op. economic, etc - se vor depune in copie).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf art. 180 si art. 181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006 , fapt pt care va prezenta Formular 12A, Formular 12B si Formular 12C bis din«Modele de formulare», Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentareaunor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. Cand beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. ec nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produsese realizeaza printr-o declaratie a op. economic. Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008.Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de organisme acreditate pt activitatea specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cand ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate pt obtinerea produselor ce se vor achizitiona.In cazul unei asocieri, certificatul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer