Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale? ? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Electrozi?, lot 2 ? ?Burghie de gaurit traverse? , lot 3 ? ?Discuri abrazive de debitare sina cf


Detaliu pentru invitatia numarul 350955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 350955/24.07.2013
Denumire contract: Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale?? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Electrozi?, lot 2 ? ?Burghie de gaurit traverse? , lot 3 ? ?Discuri abrazive de debitare sina cf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Politehnicii, nr.1, camerele P19 - P20, Brasov, Romania, cod postal: 500024, telefon: +40 268410709, fax: +40 268410709, persoana de contact: Mita Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Politehnicii, nr.1, sala de sedinte, Brasov, Romania, cod postal: 500024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale?? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Electrozi?, lot 2 ? ?Burghie de gaurit traverse? , lot 3 ? ?Discuri abrazive de debitare sina cf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele din lotul 1 sunt necesare pt reconditionari si regenerari de piese si scule prin sudare, confectii de piese necesare desfasurarii lucrarilor de intretinere linii, cele din lotul 2 sunt necesare pt. gaurirea traverselor de lemn (normale, speciale de aparate de cale si speciale de poduri), iar cele din lotul 3 pt lucrari VPA, detensionarea CFJ, lucrari de interventii la linii.Descrierea detaliata a acestora este prezentata in CS nr.230/ 176/ 2013 pt lot 1, CS nr.230/ 212/ 2013 pt lot 2, CS nr.230/ 175/ 2013 pt lot 3
II.1.6) CPV: 44315320-0 - Materiale de sudare puternica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 029.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia departicipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantum de 196, 80 lei pt lot 1, 79, 80 lei pt lot 2, 123, 99 lei pt lot 3si pt perioada de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa intr-oalta monedase face la cursul comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertarii mai multor loturi, garantiile de participare se vor insuma corespunzator loturilor ofertate ca si valoare, insainstrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va emite separat, pt fiecarelot ofertat in parte.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF «CFR» SA prin Suc « CREIR CF » Brasov CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost Brasov sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea la casieria Suc. ?CREIR CF? Brasov a sumei in numerar. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pt participare in conform art.87, alin.(1) HG 925/2006.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de furnizare pentru lotul 1 si lotul 3, fara TVA. Pentru lotul 2 ?Burghie de gaurit traverse? nu se solicita constituirea garantiei de buna executie.IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform art.91 HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92, alin(1) HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi depuse dupa caz, de catre fiecare ofertant/asociat.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)6)Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: director - Radulescu Gheorghe, contabil sef - Nasulea Mariana, sef serviciu Mecanizare - Sandru Alexandru, inginer serviciul Mecanizare - Toasca Ciprian, sef Oficiul Juridic - Zetu Tatiana, sefbirou Achizitii Publice - Mita Adriana, inginer birou Achizitii Publice - Dospinescu Daniela, tehnicianbirou Achizitii Publice -Costiuc Marcel, sef BAI - Ilas Florin, ing Serviciul Mecanizare - Ciocea Laurentiu, instructor regional MR - Dinescu Florian.consilier juridic -FrijanOrest-Marius, .consilier juridic -StoicaConstantin- Sebastian, , consilier juridic -DumitrascuGeorgeta ?Claudia , consilier juridic -Gall Iulia-Emilia, consilier juridic -PlescanVanina-Anamaria, , consilier juridic -Preda Eduard ?Constantin, , .consilier juridic -CostescuSorin.NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: -ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si livrarea unor produsesimilare cu cele supuse achizitiei, respectiv: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea unor produse de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: -in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »NOTA- pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: PrezentareaFisei de informatii generale (Formular B3)din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia(2010, 2011, 2012. DacaFormularul B3 este intocmit in alta moneda, ofertantul va face conversia valorilor la cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ramane la latitudineaoperatorului economic documentele care vor fi prezentate pt sustinerea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani(exemple: bilanturile contabilept 2011, 2010 vizate si inregistrate de organele competente; balanta contabila la 31.12.2012 insusita prin semnatura si stampila de op.economic, etc - se vor depune in copie)., Cand ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art.180 si art.181, lit. a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Lot 2 ?se solicita cate o mostra din fiecare reper. Mostra ofertantului castigator se va retine de catre achizitor fiind un element de comparare la livrare. Mostrele ofertantilor care nu au fost desemnati castigatori se vor returna doar la solicitarea scrisa a acestora.Pentru Lot 3 ? se solicita mostre, cate o bucata din reper) in vederea testarii prin taiere cu masinile termice de mica mecanizare. Testarea mostrelor se va face sub supravegherea uneicomisie de evaluare putand participa si ofertantii. Se vor accepta numai ofertele pentru care la testari pe sina CFau efectuat minim 4 taieturi pentru discul exterior de ? 300mm si 6 taieturi pentrudiscul exterior de ? 400mm.Mostrele prezentate pentru testare vor fi oferite cu titlu gratuit de catre ofertanti, fara a genera obligatii de plata din partea achizitorului dupa ce acestea au fost utilizate in cadrul operatiunii de testare. Mostrele ofertantilor care nu au fost desemnati castigatori se vor returna doar la solicitarea scrisa a acestora., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare cu cele supuse achizitiei se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, din care sa reiasa ca produsele similare cu cele supuse achizitiei au fost livrate si receptionate.Cand beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse similarese realizeaza printr-o declaratie a operatoruluieconomic.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/ euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei., Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si art.181, lit. a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006 Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008.Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cand ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in vederea obtinerii produselor ce se vor achizitiona. In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer