Achizitie publica - Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale? ? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Electrozi?, lot 2 ? ?Burghie de gaurit traverse? , lot 3 ? ?Discuri abrazive de debitare sina cf
Detaliu pentru invitatia numarul 350955
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350955/24.07.2013
Denumire contract: Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale?? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Electrozi?, lot 2 ? ?Burghie de gaurit traverse? , lot 3 ? ?Discuri abrazive de debitare sina cf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Politehnicii, nr.1, camerele P19 - P20, Brasov, Romania, cod postal: 500024, telefon: +40 268410709, fax: +40 268410709, persoana de contact: Mita Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Politehnicii, nr.1, sala de sedinte, Brasov, Romania, cod postal: 500024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese de schimb si materiale pentru lucrarile de verificare a partilor ascunse la aparatele de cale?? 3 loturi, respectiv lot 1 ?Electrozi?, lot 2 ? ?Burghie de gaurit traverse? , lot 3 ? ?Discuri abrazive de debitare sina cf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele din lotul 1 sunt necesare pt reconditionari si regenerari de piese si scule prin sudare, confectii de piese necesare desfasurarii lucrarilor de intretinere linii, cele din lotul 2 sunt necesare pt. gaurirea traverselor de lemn (normale, speciale de aparate de cale si speciale de poduri), iar cele din lotul 3 pt lucrari VPA, detensionarea CFJ, lucrari de interventii la linii.Descrierea detaliata a acestora este prezentata in CS nr.230/ 176/ 2013 pt lot 1, CS nr.230/ 212/ 2013 pt lot 2, CS nr.230/ 175/ 2013 pt lot 3
II.1.6) CPV: 44315320-0 - Materiale de sudare puternica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 029.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia departicipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantum de 196, 80 lei pt lot 1, 79, 80 lei pt lot 2, 123, 99 lei pt lot 3si pt perioada de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa intr-oalta monedase face la cursul comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertarii mai multor loturi, garantiile de participare se vor insuma corespunzator loturilor ofertate ca si valoare, insainstrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va emite separat, pt fiecarelot ofertat in parte.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF «CFR» SA prin Suc « CREIR CF » Brasov CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost Brasov sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea la casieria Suc. ?CREIR CF? Brasov a sumei in numerar. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pt participare in conform art.87, alin.(1) HG 925/2006.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de furnizare pentru lotul 1 si lotul 3, fara TVA. Pentru lotul 2 ?Burghie de gaurit traverse? nu se solicita constituirea garantiei de buna executie.IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform art.91 HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92, alin(1) HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) );Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: PrezentareaFisei de informatii generale (Formular B3)din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia(2010, 2011, 2012. DacaFormularul B3 este intocmit in alta moneda, ofertantul va face conversia valorilor la cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ramane la latitudineaoperatorului economic documentele care vor fi prezentate pt sustinerea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani(exemple: bilanturile contabilept 2011, 2010 vizate si inregistrate de organele competente; balanta contabila la 31.12.2012 insusita prin semnatura si stampila de op.economic, etc - se vor depune in copie)., Cand ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art.180 si art.181, lit. a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Lot 2 ?se solicita cate o mostra din fiecare reper. Mostra ofertantului castigator se va retine de catre achizitor fiind un element de comparare la livrare. Mostrele ofertantilor care nu au fost desemnati castigatori se vor returna doar la solicitarea scrisa a acestora.Pentru Lot 3 ? se solicita mostre, cate o bucata din reper) in vederea testarii prin taiere cu masinile termice de mica mecanizare. Testarea mostrelor se va face sub supravegherea uneicomisie de evaluare putand participa si ofertantii. Se vor accepta numai ofertele pentru care la testari pe sina CFau efectuat minim 4 taieturi pentru discul exterior de ? 300mm si 6 taieturi pentrudiscul exterior de ? 400mm.Mostrele prezentate pentru testare vor fi oferite cu titlu gratuit de catre ofertanti, fara a genera obligatii de plata din partea achizitorului dupa ce acestea au fost utilizate in cadrul operatiunii de testare. Mostrele ofertantilor care nu au fost desemnati castigatori se vor returna doar la solicitarea scrisa a acestora., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse similare cu cele supuse achizitiei se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, din care sa reiasa ca produsele similare cu cele supuse achizitiei au fost livrate si receptionate.Cand beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse similarese realizeaza printr-o declaratie a operatoruluieconomic.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu anual leu/ euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei., Cand ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si art.181, lit. a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006 Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008.Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cand ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in vederea obtinerii produselor ce se vor achizitiona. In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 11:58