Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru autosanitarele din dotare SJA Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 352551
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 352551/13.08.2013
Denumire contract: piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru autosanitarele din dotare SJA Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 7571411, Adresa: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Telefon: +40 254221550/0723932479, Fax: +40 254221550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Romania, cod postal: 330179, telefon: +40 254221550, fax: +40 254221550, persoana de contact: GEORGETA BADARAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Serviciului Judetean de Ambulanta Hunedoara din orasul Deva, str. Depozitelor, nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru autosanitarele din dotare SJA Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor achizitiona piese si servicii de reparatii pentru autosanitare marca Mercedes, Volkswagen, Fiat si Ford
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 350.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lotul 1 - 504.24 lei; lotul 2 - 450.89 lei; lotul 3 - 358.38 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita dedepunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conf. cu art. 278^1, alin.1, lit.a, din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui prin: -OP in contul RO70TREZ3665005XXX000115 deschis la Trezoreria Deva sau- prin instrument de garantare emis in in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 12), care se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta, se va raporta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulerioare (formular nr.1)2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(formular nr.2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular nr.3).4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.4).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Filimon Valeria Cristina, manager general; Stoica Maris Emil, director medical; Bodrean Adrian, director economic; Stoicescu Claudiu, ditector tehnic; Sana Margareta Hilda, asist.sef; Zugravu Aurel, sef serv. miscare-expl.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr.7) .6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente fata de bugetul de stat la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele.7. Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente fata de bugetul local la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3) din Ordinul 509/2011. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate in prezenta documentatie de atribuire si servicii de raparatii auto. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.2.Autorizatie eliberata de Registrul Auto Roman pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice si a serviciilor de reparare si intretinere auto.Autorizatia trebuie prezentata pentru toate loturile ofertate. Se va depune o copie a autorizarii care va fi stampilata de ofertant si se va consemna sintagma"conform cu originalul". Autorizarea tehnica trebuie sa fie valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Soft de la fabricantul de autoturisme Mercedes, Volkswagen si Fiat pentru reparatia acestora.Vor fi acceptate orice documente/declarartii prin care sa fie demonstrata indeplinirea acestei cerinte, 2. Lista cu dotarile de utilaje, instalatii echipamente tehnic. Operatorul economic va face dovada ca detine dotarile tehnice minime obligatorii si personal calificat necesare reparatiilor, standuri pentru verificare si testare omologate/atestate si personal calificat dupa cum urmeaza: stand reglat geometrie directie- stand noxe, echipament diagnoza computerizata- statie pentru inspectia tehnica periodica(ITP)ptr. autospecialele cuprinse in caietul de sarcini, elevatoare, aparat incarcat freon, etc.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer