Achizitie publica - piese de schimb utilizate la autobuzele Mercedes
Detaliu pentru invitatia numarul 327695
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327695/24.05.2012
Denumire contract: piese de schimb utilizate la autobuzele Mercedes
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: 0256-277736, Fax: 0256-277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - sala de sedinte-parter, bd.Take Ionescu nr.56, loc.Timisoara, jud.Timis, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: piese de schimb utilizate la autobuzele Mercedes
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot I ? piese de schimb directie utilizate la autobuzele Mercedes, cod CPV 34327200-7Lot II ? piese deschimb mecanice altele decat motoare si piese motoare pentru autobuze Mercedes, cod CPV 34320000-6
II.1.6) CPV: 34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoare ? 6.234 lei (1426, 94euro) defalcata pe loturi astfel: Lot I ?290 lei (66, 38 euro);Lot II - 5.944 lei (1360, 56 euro )Reducere 50% pentru IMM-uri.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.? Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.( formular 1- model scrisoare de garantie de participare)? in numerar , prin depunerea la casieria autoritatii contractante.In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare , reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Reducere 50% pentru IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. . Este recomandabilca emiterea SGB sa fie facuta de catre o banca din Romania.- innumerar , prin depunere la casieria RATT, in cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare;
- Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 aliniat (1) din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea in temeiul art.180din OUG nr.34/2006-Completarea si prezentarea Formularului 2Cerinta nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e , respectiv situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006-Completarea si prezentarea : -Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 , respectiv art.691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 , respectiv art.691 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Persoanele care aproba/ semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: Director General ? dr.ing. Ioan Goia- Director Adjunct ? ing. Marcel Nicola- Director Tehnic- ing.Iulian Jura- Contabil Sef- ec. Felicia Lascut- Sef Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Georgeta Craciunescu- Sef Sectie transport Auto? ing. Pop Ionel Alexandru- Sef Serviciu Tehnic ? ing. Paun Dana- Sef Atelier Autobuze ? ing. Nicolici Cosmin- Sectie transport Auto- Adrian Dan Belanco- Biroul Achizitii Publice Depozite ? cons. jr. Claudiu Red Belu- Biroul Achizitii Publice Depozite ? ec .Daniel Tarabic-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP -Completarea si prezentarea Formularului 4Cerinta nr. 4 - Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-Completarea si prezentarea Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul5.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Cerinta nr. 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura , completata in conformitate cu formularul 6. Cerinta 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.1. Certificatul Constatatortrebuie sa fie valabil la data dechiderii ofertelor si se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator trebuie sa fie emisa/emis pe numele persoanei fizice ofertante si sa fie valabila/valabil la data deschiderii ofertelor - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Sa fie emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa rezulte ca este platitor de TVA in tara unde esterezidenta, traduceri autorizate in limba romana.OBS.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta 2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 8 privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara respectiv faptul ca ofertantul a furnizat produse in valoare cumulata de minimum 280.530 lei (64.212, 14 euro) defalcata pe loturi astfel: Lot I :13.050 lei (2.987, 09 euro), Lot II ?267.480 lei (61.225, 05 euro )Cerinta 2? Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Prezentarea si completarea Formularului 9 (declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, lista privind partile din contract care urmeaza a fi subcontractate.Cerinte 3? Informatii privind asociatiii (daca este cazul)In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual Cerinta 1-Documente/certificate prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta certificarea sistemului de calitate, respectiv de respectare a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008. Document(e)/certificat(e) valabil(e) la data deschiderii ofertelor- se va prezenta copia certificatului sau certificatul echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct si nerestrictionat prin intermediul SEAP sau direct de la sediul autoritatii contractante- R.A.T.T.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 10:26