Achizitie publica - Piese schimb bandaj disc rotor MVC4 cazan 420 t/h
Detaliu pentru invitatia numarul 328865
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328865/07.06.2012
Denumire contract: Piese schimb bandaj disc rotor MVC4 cazan 420 t/h
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.Cod fiscal: RO 14593668, Adresa: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Telefon: 0257-307407, Fax: 0257-213160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese schimb bandaj disc rotor MVC4 cazan 420 t/h
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Piese schimb bandaj disc rotor MVC4 este necesara pentru realizarea reparatiilor in anul 2012 la MVC 4 a cazanului nr. 1 de 420 t/h.
II.1.6) CPV: 43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii de participare reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei fiecarui lot, astfel: Lot1. Blindaj bara MVC4 (bandaj disc rotor )- 24 buc - 416 RONLot2. Blindaj paleta MVC4 (bandaj disc rotor )- 24 buc - 368 RONLot3. Asigurari dreapta MVC4 (bandaj disc rotor)- 24 buc - 213 RONLot4. Asigurari stanga MVC4 (bandaj disc rotor) - 24 buc - 213 RONIn cazul constituirii garantiei prin virament bancar contul este: RO44RNCB0015006386320001deschis la Banca Comerciala Romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.- Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12A din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte acest formular.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 - in original- trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12B din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.- Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/subcontractanti/parteneri va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.- Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener/subcontractant trebuie sa prezinte declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste derularea procedurii sint: Moisa Pavel-director general, Zaharia Tatiana-presedinte comisie de atribuire, Neamtiu Corneliu, Malos Robert, Martin Ionel, Gheorghevici Alin, Mang Ioan-membrii in comisia de atribuire. Persoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: copie legalizata sau original: 1. Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA pentru persoanele juridice platitoare de TVA, 2. Certificat constatator emis de ORC.Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al socetatii mixte/consortiului/asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Desenele de executie vor fi avizate de SC CET ARAD SA inainte de prezentarea ofertelor, conditie pentru ca ofertele sa fie luate in considerare.2.La livrarea produselor se va prezenta certificatul de calitate al materialului conform desenelor de executie.3.Pentru pozitiile 3 si 4 (asigurari) din Caietul de sarcini se va prezenta la livrare Buletin de verificare ultrasonica pentru evitarea defectelor de turnare.4.Fisa experienta similara.Recomandari de la societati unde a mai furnizat produsul "Piese schimb bandaj disc rotor MVC4 cazan 420 t/h" cu precizarea tipului acestora - in ultimi 3 (trei) ani.Daca este cazul: - Completarea si prezentarea Formularului 12G cu subcontractantii, specialitatea si acordul acestora.- In conformitate cu standardele europene marfa va fi insotita de Certificate de calitate - BuletineIncercare de Laborator, conform cu Caietul de sarcini. In cazul unei asocieri, acest standard trebuie prezentat de toti asociatii. Documente emise de organisme nationale si internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitati firmelor ofertante , respectiv ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul asocierii, acest standard trebuie prezentat de toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP sau se poate obtine gratuit de la sediul SC CET ARAD SA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 10:31