Achizitie publica - Piese schimb calculatoare
Detaliu pentru invitatia numarul 336345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 336345/28.09.2012
Denumire contract: Piese schimb calculatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul S.C. METROREXS.A. din Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, Poarta A, Registratura, persoana de contact: Elena Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. METROREX S.A. Bucuresti, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, cod postal 010873, etaj 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese schimb calculatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare piese de schimb calculatoare
II.1.6) CPV: 30237000-9 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 397, 085 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de particip 7941, 70 lei.Echiv.pt o gar de particip in euro se face la curs BNR din data ant. cu 5 zile datei lim. de depunere a of.Per.de valab.a acesteia este cel putin egala cu per.de valabilit.a of.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prev. de Legea 346/2004, modif. si compl.prin OG 27/2006, acesta poate depune gar.de particip.in val.de 50% din cuantumul anterior, cu conditia atasarii doc.doveditoare priv.statutul de IMM prev.prin actele normative mentionate.Gar.de particip. se poate constitui astfel: prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 la BANC POST-PALAT CFR, sector 1 sau prin instrument de gar. emis in conditiile legii de o soc. bancara (Formularul nr. 11) ori de o soc. de asig., doc. original care trebuie sa prevada urmatoarele: dreptul achiz.de a retine gar. de particip.atunci cand of.se afla in oricare din urm.situatii: isi retrage of. in per.de valabil.a acesteia;oferta sa fiindstabilita castigatoare, nu constituie gar.de buna executie in per. de valabilitate a of.;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achiz. publica in per.de valabil.a of., dreptul achiz. de a retine din gar de particip sumade 3970, 85 lei, calculata in conf.cu prev.art.278ยน, alin.(1), litera a)din O.U.G.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare, in cazul in care of. depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.Gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care instrum. de gar. este emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig. din strainatate, acesta va fi insotit de o trad. autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, instrumentul de gar. poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pt. situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.in val.de 7% din pretul fara TVA al contr.IMM vor benef.de red.cu 50% a gar.de buna executie. Poate fi prin instr.de gar.emis de o soc.bancara(Formularul 19)ori de o soc.de asig.prez.in orig., care prevede ca plata gar.se va executa la prima cerere a achiz.Se poate constitui prin retineri succesive pt.facturi partiale.In acest caz contr.are oblig.de a deschide la unit.Trezoreriei Statului din cadrul org.fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.aut.contractante.Suma initiala depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Aut.contr.va alim.acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna executie. Acest cont este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III )Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de catre tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.II.1. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (Nota: Data de depunere a ofertelor, care se regaseste la sectiunea ?Data si ora depunerii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP). Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: pentru Director General ? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Marius RudnitchiDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe UdristeDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Carmen PaveliuSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruSef Laborator MTC ? ec. Cristian PopescuServiciul Juridic ? cons. jr. Giusepina GeorgescuServiciul Urmarire Contracte de Exploatare ? ec. Radu CiobanuBiroul Achizitii Produse ? ing. Elena StefanV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Acordurile preliminare de subcontractare vor fi prezentate in original. Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei aniOfertantii vor prezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, completat cu informatii privind cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pe ultimii 3 ani1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina de la unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 200.000 lei.2.Ofertantii vor prezenta documente (recomandari/ documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta anexat orice alte documente (copie contract, facturi, documente de plata etc.) care sa furnizeze aceste informatii. ISO 9001:2008Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 15:24