Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese schimb mori carbune tip MV 50 - paleti rotorici


Detaliu pentru invitatia numarul 320752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET S.A. Bacau
Numar invitatie: 320752/28.02.2012
Denumire contract: Piese schimb mori carbune tip MV 50 - paleti rotorici
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET S.A. BacauCod fiscal: RO 14639374, Adresa: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Telefon: +40 234585050, Fax: +40 234519650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Romania, cod postal: 600286, telefon: +40 234585050, fax: +40 234519650, persoana de contact: Marius Stanila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese schimb mori carbune tip MV 50 - paleti rotorici
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese de schimb pentru morile de carbune tip MV 50 - paleti rotorici: - palet interior CRG 1870-23-01-322 material OL 52; greutate 107, 6 kg; cantitate 72 buc;
- palet intermediar CRG 1870-23-01-321 material OL 52; greutate 74, 4 kg; cantitate 72 buc;
- palet exterior CRG 1870-23-01-320 material OL 52; greutate 65, 4 kg; cantitate 72 buc;
II.1.6) CPV: 43620000-5 - Piese pentru utilaje de prelucrare a mineralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 888 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2597, 76 LEIPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei de participare va fi acceptata in una din formele de mai jos: 1.Ordin de plata in contul RO54BRDE040SV33916590400 BRD Bacau cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009 ?completarea formularului 1.2In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006 (formularul 1.5 din sectiunea formulare), garantia de participare se constituie in procent de 50 din cuantumul precizat.- conform art. 2781, alin. (1), lit. (a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul depuneri de catre operatorul economic a unei contestatii, pe care CNSC o va respinge ulterior ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare constituita echivalentul a 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita, conform art. 90 din HG 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului.In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006 (formularul 1.5 din sectiunea formulare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50 din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completarein conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 - Completare in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de tertul sustinator.3. Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta - Prezentare document completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? Formular 2.3 din Sectiunea Formulare4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentare document completatin conformitate cu formular 2.4 din sectiunea Formulare5. Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document -intocmit in conformitate cu Formular 2.5 din sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de subcontractant si/sau tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante? COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR: - Marius Ion Stanila - presedinte comisie de evaluare - director comercial;
- Neculai Balus - membru - director tehnic- Neculai Dima - membru- Ioan Hanu - membru - consilier juridic- Andrei Teisanu - membru- Iulian Balan - membru de rezerva conform art. 72, alin. (4).- CONDUCEREA SOCIETATII: - Sorin Adrian Capat - director general- Mina Ciule - director CMS- Mariana Rusu - contabil sefOperatorii economici vor incarca in SEAP fisierele electronioce, scanari ale originalelor, copiilor legalizate sau ale copiilor lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in forma stampilata, semnata si scanata.- Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date: denumire operator economic si date de identificare, sediul social si sediile secundare, filiale, puncte de lucru, etc, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia societatii.- Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)Operatorii economici vor incarca in SEAP fisierul electronioc, scanari ale originalului, copiei legalizate sau ale copiei lizibile cu mentiunea "conform cu originalul"Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Dovada certificarii sistemului de management al calitatii furnizorului de produse, conform SR EN ISO 9001/2001, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre un organism acreditat din tara sau din strainatate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct si nerestrictionat din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer