Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese schimb pompe BAGGER


Detaliu pentru invitatia numarul 296925
Autoritate contractanta
ELECTROCENTRALE DEVA S.A.
Cod de identificare fiscala: RO14348448
Adresa: str santierului nr 1, Mintia
Telefon: 0254236407
Fax: 0254236404
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Piese schimb pompe BAGGER
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42124000-4 - Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cumparare produse: Piese schimb pompe BAGGER, conform caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.06.2011 16:12
Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC Electrocentrale Deva SAstr. Santierului nr 1 Mintiajud. Hunedoara, Romaniacod postal337532Registratura et 4
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Deva SAstr. Santierului nr 1 Mintiajud. Hunedoara, Romaniacod postal337532Serviciul Proceduri Achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 16, 263 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie de eligibilitate-declaratie privind art.181 din OUG 34/2006-certificat constatator emis de registrul comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional-certificat care sa ateste plata taxelor si impozitelor catre stat;
-certificat de atestare fiscala, semnat de catre organele competente-certificat al ofertantului privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, în conformitate cu cerintele specificatiei(9001/2008 si 14001/2005), sau echivalent.-Se va specifica daca se respecta toate conditiile tehnice, individual, din caietul de sarcini si documentatia tehnica de executie;
-se va prezenta fisa tehnica ELD completata integral de ofertant, pentru fiecare reper in parte-Cuantumul garantiei de participareeste de 325ron.
-atasat anunt sau conf OUG 19/2009 art 40-la sediu-pers.de contact: Basca Dorintel.0254236407 int 226-atasata justificare alegere procedura
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer