Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIESE SCHIMB POMPE BT 300


Detaliu pentru invitatia numarul 323434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 323434/04.04.2012
Denumire contract: PIESE SCHIMB POMPE BT 300
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250575, fax: +40 252323685, persoana de contact: REGISTRATURA / BIROUL REPARATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Drobeta-Turnu Severin, str.NICOLAE IORGA, nr. 1-SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIESE SCHIMB POMPE BT 300
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza produse: ? Piese schimb pompe BT 300?, CPV 42122480-8, conform Caietului de sarcini nr. 2045/13.02.2012 (Sucursala ROMAG TERMO).
II.1.6) CPV: 42122480-8 - Pompe cu rotor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8312lei(50%-IMM); se const.la alegere, prin virament bancar in contulRAAN cod IBAN RO02RNCB0179 034575410001 BCR Suc. MH, sau instrument de garantare, se prezinta in original. Of.care se prezinta la procedura in calitate de IMM, vor prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, cf. Legii 346/2004 prezent. in original, la vedere.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila..Dovada constituirii GP reprezinta conditie de participare la procedura.Ofert pierde GP daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu const.garant de buna executie in perioada de valab a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz publica in perioada de valabilitate a ofertei. In conform art. 278^1 7OUG 34/2006 in cazul inregistrarii unei contest, iar CNSC respinge contest, AC va retine contestatarului suma de 4156 lei..
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 13) , in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in originalIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din procedura.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Documente de confirmare: ? Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: a)Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Prezentare Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?, in originalNota: In aplicarea prevederilor de la art. 691 din ordonanta de urgenta, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General : ing. Constantin BOLOCAN- Director Directie Economica : dr.ec. Gheorghe DULCEA- Director tehnic : ing. Dumitru MARCULESCU- Director marketing - Suc. ROMAG ?TERMO ?fiz. Silviu CIOCLEI- sef Serv. Reparatii ? R.A.A.N.-ex. ing.. Gabriel STEFANA- sefServ. Aprov. - Suc. ROMAG ?TERMO ing. Rio SVOBODA- sefatelier rep. Combust.? SRT- Sing Petrica PETRE- Serv.Financiar ? Contabil: ec. Constantin CROITORU- Serv. Reparatii ? R.A.A.N.-ex. ing. Eugenia PADUCEL- Serv. Aprov. Suc. ROMAG ?TERMO ?tehn.Maria VIRLAN- Serv. Cont.-Juridic : cons.jr. Dorina MINZALA- Serv. Achizitii Publice: ing. Livia DOROBANTUOfertantulcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Prezentare Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere aofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), Cerinta nr. 2Recomandari din partea unor beneficiari Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer