Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese schimb utilizate la instalatiile de climatizare pentru troleibuzele si autobuzele R.A.T.T


Detaliu pentru invitatia numarul 324390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Numar invitatie: 324390/20.04.2012
Denumire contract: Piese schimb utilizate la instalatiile de climatizare pentru troleibuzele si autobuzele R.A.T.T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: 0256-277736, Fax: 0256-277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, - Sala Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese schimb utilizate la instalatiile de climatizare pentru troleibuzele si autobuzele R.A.T.T
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - Piese pentru instalatiile de climatizare, utilizate la troleibuzele SKODA 24TR IRISBUSLot 2 - Piese pentru instalatiile de climatizare, utilizate la autobuzele MERCEDES BENZ CONECTO O345
II.1.6) CPV: 42512500-3 - Piese pentru dispozitive de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare totala? 2.710 lei defalcata dupa cum urmeaza: Lot 1-valoare?250 lei si Lot 2-valoare ?2.460 leiReducere 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conform prevederilor art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 sia art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sumei in numerar.(3) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.(4) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana?Sucursala Timisoara.(5)Termen valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
% din valoarea contractului fara TVA rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte. Reducere 50% pentru IMM-uri. Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract ? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr.4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 19 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: - Director General ? dr.ing. Ioan Goia- Director Adjunct ? ing. Marcel Nicola- Director Tehnic - ing.Iulian Jura- Contabil Sef - ec. Felicia Lascut- Sef Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Georgeta Craciunescu Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in CAEN.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea si complectarea Formularului 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani de minim 488.135lei, respectiv 112.065, 48 euro, defalcata pe loturi astfel: Lot1?45.360 lei, respectiv 10.413, 70 euro;Lot2?442.775 lei, respectiv 101.651, 77 euro;Reducere 50% pt IMM-uri definiteconform L 346/2004, actualizata Curs mediu euro pe ultimii 3 ani?4.2283 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 12D privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara - valoare cumulata de minim 244.068 lei resp 56.032, 74 euro. defalcata pe loturi: Lot1?22.680 lei, respectiv 5.206, 85 euro.Lot2?221.388 lei, respectiv 50.825, 89 euro.Reducere 50% ptIMM-definite conform L 346/2004, actualizate Curs mediu euro pe ult 3ani?4.2283 Lei; Cerinta nr.2 Recomandari - Completrea si prezentarea a minim 1 recomandare conform Formularului 6. Cerinta nr.3 -Informatii privind subcontractantii (daca e cazul)Prezentarea si completarea Formularului 12G(declaratie privind partea din contract indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora); Cerinta nr.4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Cerinta nr.1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil prin accesarea SEAP sau gratuit de la sediul RATT.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer