Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIESE SCHIMB VAPORIZATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 341381
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 341381/27.12.2012
Denumire contract: PIESE SCHIMB VAPORIZATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250575, fax: +40 252323685, persoana de contact: REGISTRATURA / BIROUL REPARATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIESE SCHIMB VAPORIZATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza produse: PIESE SCHIMB VAPORIZATOR CAZAN 420 t/h CPV 42163000-9, conform Caietului de sarcini nr. 14203/30.10.2012 Sucursala ROMAG TERMO.
II.1.6) CPV: 42163000-9 - Generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 422, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8444lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, prezentata in original ? formular IMMPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie la alegere, prin: ? virament bancar in contulR.A.A.N., cont IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, ? instrument de garantare (Formular 8) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa, cuantumul se va retine din garantia de participare conform prevederilor art. 278^1, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 13) , in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in originalNota: In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. 34/2006?, in original).Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Prezentare Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?, in originalNota: In aplicarea prevederilor de la art. 691 din ordonanta de urgenta, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General : dr.ec. Gheorghe DULCEA- Director Directie Economica : ec.Mariana SIMION- Director tehnic : ing. Marian MARCU- Director Cercetare Dezv. Suc.ROMAG ?TERMO?fiz.Silviu CIOCLEI- Sef Serv. Achizitii Publice ing. Angelica POPESCU- Sef Serv. Cont.-Juridic cons. jr. Iulian RAICU- sef Serv. Reparatii ? R.A.A.N.-ex. ing.. Gabriel STEFANA- sefServ. Aprov. - Suc. ROMAG ?TERMO ing. Rio SVOBODA- Sef atelier cazane Suc. ROMAG ?TERMO ing. Gheorghe DELCIOIU-Sef AQ Suc. ROMAG ?TERMO ing. Sergiu DERJAC- Serv.Financiar ? Contabil: ec. Constantin CROITORU- Serv. Reparatii ? R.A.A.N.-ex. ing. Eugenia PADUCEL- Serv. Aprov. Suc. ROMAG ?TERMO ?sing. Stelian IORGA- Serv. Cont.-Juridic : cons.jr. Dorina MINZALA- Serv. Achizitii Publice? R.A.A.N.-ex.: ing. Livia DOROBANTUOfertantulcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Prezentare Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in sertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertalor. Acest certificate nu are inscrisuri cu privire la valabilitate.-se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata« coform cu originalul ».Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane fizice/juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani - ?Fisa de informatii generale?. Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ?continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Recomandari din partea unor beneficiari Formularul nr.6completat, trebuie insotit in mod obligatoriu de recomandari /certificate constatatoare in conformitate cu prevederile art.971 din HG925/2006, documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer