Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - piese si accesorii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 328603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJ
Numar invitatie: 328603/01.06.2012
Denumire contract: piese si accesorii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA GORJCod fiscal: 5632539, Adresa: Strada Mioritei, bl.1, sc. 1, ap.18, Targu Jiu, Telefon: 0353.408353, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: piese si accesorii auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie piese auto, anvelope, acumulatori, uleiuriValuarea estimata a contractului este 189841 lei
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1= 968 lei, lotul 2 = 968 lei, lotul 3 =350 lei, lotul 4 = 147 lei Cuantumul garantiei de participare reprezinta 1% din valoarea estimata a fiecarui lot. Perioada de valabilitate agarantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui: - garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari sau - ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO36TREZ3365005XXX007631, deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cu conditia confirmarii acestora de catrebanca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand sumaconstituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioadade valabilitate a ofertei In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de: lotul 1= 645 lei, lotul 2 = 645 lei, in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.Pentru IMM-uri valoarea garantiei de participare este 50% din valorile de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)-se solicita Formular nr. 3.completat- Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita Formularnr. 4 completat- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -se solicita Formular nr. 6 completat- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹din OUG 34/2006 -se solicita Formular nr. 7 completat .Declaratia se va transmite in SEAP, in format electronic.Persoanele cu functie de decizie: Manager general-Jr Niculescu Marinica , Director Economic- Ec.StolojanuAurel, Director Medical -Dr.Badiu Gabriela, Director tehnic- Ing.Cosor Catalin , Asistent sef.-As.Tudorescu Manuela.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010*- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din acesta trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile-Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catrebugetul de stat, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care sedepun ofertele.- Documentele se vor transmite in SEAP, in format electronic Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? document care prezinta datele de identificare afirmei, cifra de afaceri pe ultimii trei ani , pentru a fi verificata astfelcapacitatea tehnica si functionala a operatorului economic;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii de servicii din ultimii 3 ani ?certificate de conformitate atestate de organismele competente in domeniu, certificate de calitate si garantie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer