Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese si accesorii de masini unelte pentru prelucrarea materialelor dure


Detaliu pentru invitatia numarul 320187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 320187/14.02.2012
Denumire contract: Piese si accesorii de masini unelte pentru prelucrarea materialelor dure
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212031307, fax: +40 212031300, persoana de contact: Stefan Maria - [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212031307, fax: +40 212031300, persoana de contact: Stefan Maria - Departamentul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese si accesorii de masini unelte pentru prelucrarea materialelor dure
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese si accesorii de masini unelte pentru prelucrarea materialelor dure: 1.Lama sprijin piesa;2.Lama sprijin;3.Placa ghidare;3.1.Placa ghidare stanga (fata);3.2.Placa ghidare stanga(spate);3.3.Placa ghidare dreapta (spate);3.4.Placa ghidare dreapta(fata);4.Prisma vibrator 1 cu tije ghidare
II.1.6) CPV: 42675000-8 - Piese si accesorii de masini-unelte pentru prelucrarea materialelor dure (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 546 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.130 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1 . In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor (CNSC) si aceasta contestatie este respinsa de CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 2781 din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 1.065, 46 lei. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participarela procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
- 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului, fara TVAGarantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular VIII.2sauprin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul V.1.aDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 : Se va completa Formularul V.1.b si se vor anexa: ¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaSe vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Se va completa Formularul V.1.c.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34 / 2006: Se va completa Formularul V.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director DDS ? Dumitru Dina ( pentru Director General )Director Economic ? Ec. Elena Negulici Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizatasau copie ?conform cu originalul? si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Se vor prezenta in original sau copie legalizatasau copie ?conform cu originalul?.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie / copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelor in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este disponibila in SEAP, site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer