Achizitie publica - Piese si accesorii pentru calculatoarele de proces si automatizare
Detaliu pentru invitatia numarul 352679
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352679/14.08.2013
Denumire contract: Piese si accesorii pentru calculatoarele de proces si automatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE CRAIOVA II, str. Bariera Vilcii NR.195, CRAIOVA, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: VIORICA MITRICOF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE CRAIOVA II, str. Bariera Vilcii NR.195, CRAIOVA, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, sala de licitatie, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese si accesorii pentru calculatoarele de proces si automatizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: in conformitate cu caietul de sarcini si anexa la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30237000-9 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 557.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei este de :98 lei din care pt.lot 1=49 lei, lot 2= 49 lei, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalen?a leu/alta valutase va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Cont RO 73 BRDE 170SV87561661700 BRD Ag. BrazdaluiNovac- CraiovaIn cazurile prevazute la art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului o parte din garantiade participare in raport cu valoarea contractului ? Nu este cazul
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari; b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent Pentru I.M.M.-uri, garantiei de buna executie va fi constituita in cuantum de50% din valoarea inscrisa mai sus
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular 5 - Documentul va fi prezentat original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Neincadrarea in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG 34/2006-Formular 12 - Documentul va fi prezentat original;Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractantesi anume: Marian Motocu - Director SE Craiova II;Constantin Budoace - Director Economic;Viorel Filip ?Director TehnicLucian Scarlatescu ? Director AchizitiiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7 - Documentul va fi prezentat original;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formular 11 - Documentul va fi prezentat original, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat . Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. - pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul.Prezentare document emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul astfel incat la data limita de depunere a ofertelor informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale.Documentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalulNota: PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, DACA ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALULCerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentarea a cel putin 1(unu) document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare pentru fiecare lot in parte. Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii al ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 17:54