Achizitie publica - Piese si accesorii pentru computere
Detaliu pentru invitatia numarul 356047
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356047/25.11.2013
Denumire contract: Piese si accesorii pentru computere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Aura Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 313, Sector 6 Bucuresti, Corp Rectorat, Etaj 1, Cam. 102-104.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese si accesorii pentru computere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Piese si accesorii pentru computere sunt conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30237000-9 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 804 - 568, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Declaratie privind calitatea de ofertant- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ? George Darie, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, Director achizitii - Costel Titel Birsan , consilier juridic- Adriana Nedu, responsabil achizitii- Aura Gheorghe-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul.-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale -cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare ISO 9001/2001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 10:10