Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule. Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor.


Detaliu pentru invitatia numarul 325166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Numar invitatie: 325166/26.04.2012
Denumire contract: Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule. Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule. Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de piese de schimb, componente, servicii de reparatii si intretinere pentru un numar de 212 autovehicule din parcul auto al ISC marca: Dacia, Land Rover, Peugeot, Mitsubishi, Hyundai, Volkswagen si Skoda.Avand in vedere prevederile art. 7 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractul de achizitie publica ce se va incheia va fi un contract de furnizare.Valoarea estimata fara TVA: intre 229, 080.13 si 338, 032.26 lei. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform prevederilor art.6 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4000 lei.Valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Constituire: a)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5. In acest caz, cuantumul GP trebuie sa se regaseasca in contul autoritatii contractante pana la data/ora limita de depunere a ofertelor. Pentru GP bancara in favoarea AC se recomanda utilizarea Formularului nr. 15 din Sectiunea IV.Dovada constituirii GP: Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul privind constituirea GP in original la sediul AC din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP, precum si scanata, electronic, odata cu depunerea ofertei. In vederea consemnarii datei si orei de depunere a GP aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 exemplare (vz. Sectiunea IV).Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 13.1 si Formular 13.2), in original.Neprezentarea GP conduce la respingerea ofertei.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.AC are dreptul de a retine GP, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea (Formularulnr. 2 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Acesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Declaratia privind prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr. 4 din Sectiunea IV privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: -dl. Mild Zoltan? Inspector General;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl. Miron Simion ? Directia Juridica si Resurse Umane.Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Cerinta nr.5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 5 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte: -adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.-nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 (trei) ani.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista certificatelor/autorizatiilor R.A.R. emise pentru fiecare unitate service, Lista retelei de service la nivel national.Ofertantul trebuie sa detina cel putin o unitate service (proprie sau a tertilor - subcontractanti, asociati) in fiecare oras resedinta de judet din Romania si Municipiul Bucuresti, unde I.S.C. detine structuri teritoriale, conform Anexei nr. 2 la caietul de sarcini., Informatii privind subcontractantii, Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei)., In vederea indeplinirii experientei similare ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document / contract / proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 200.000 lei fara TVA., Lista cu personalul desemnat.Vor fi desemnate cel putin doua persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului.Declaratie de disponibilitate catre prezentul contract cu privire la persoanele desemnate in lista., Declaratie pe propria raspundere privind certificarea/autorizarea R.A.R. pentru servicii de inspectie tehnica periodica si servicii de reparatii si intretinere autovehicule Ofertantul (sau oricare dintre membrii asocierii) trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul (sau oricare dintre membrii asocierii) trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Subcriterii de pct: 1)Pret total al produselor din Anexa 1 (75pct).Calc pct: a) pt. cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda pct.maxim(75pct); b) pt. alt pret, pct.se acorda astfel: P(n) =(pret minim/pret(n) )x pct maxim alocat (75 pct). Preturile care se vor compara in vederea evaluarii ofertelor vor fi preturile totale ofertate, fara TVA.2) Tarif/ora de manopera - electrica/mecanica(15pct). Calc pct: a) pt. cel mai mic dintre tarifele ofertate se acorda pct. maxim(15pct);b) pt. alt tarif pct. se acorda astfel: P(n) =(tarif minim/tarif(n) )x pct maxim alocat (15 pct). Tarifele care se vor compara in vederea evaluarii ofertelor vor fi tarifele ofertate, fara TVA. 3) Tarif mediu ITP (5pct). Calc pct: a) pt. cel mai mic dintre tarifele ofertate se acorda pct maxim alocat (5pct); b) pt. alt tarif pct. se acorda astfel: P(n) =(tarif minim/tarif(n) )x pct. maxim alocat (5 pct). Tarifele care se vor compara in vederea evaluarii ofertelor vor fi tarifele medii ofertate, fara TVA.
Garantie pentru manopera
5
Descriere: Acordare punctaj: a)pentru oferta care prezinta termenul de garantie cel mai mare dintre ofertele eligibile se aloca punctajul maxim (5pct); b)ofertele cu termen de garantie mai mic vor primi un numar de puncte calculat conform formulei: P(n) = (termen (n)/termen maxim) x punctaj maxim alocat (5 pct).Termenul de garantie minim acceptat este cel precizat in caietul de sarcini (3 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer