Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIETRUIRE DRUM COMUNAL DC 13 IN COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 339700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Jorasti (Consiliul Local Al Comunei Jorasti)
Numar invitatie: 339700/20.11.2012
Denumire contract: PIETRUIRE DRUM COMUNAL DC 13 IN COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Jorasti (Consiliul Local Al Comunei Jorasti)Cod fiscal: 3701837, Adresa: comuna Jorasti, jud. Galati, Jorasti, Telefon: 0236331600, Fax: 0236331600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Jorasti, jud. Galati, Jorasti, Romania, cod postal: 807175, telefon: +40 0236331600, fax: +40 0236331600, persoana de contact: Valentin Amus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI JORASTI, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIETRUIRE DRUM COMUNAL DC 13 IN COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PIETRUIREA DRUMULUI COMUNAL DC 13 PE O LUNGIME DE 1000 M
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 2403, 00lei, (2% din valoarea estimata). Modul de constituire al garantiei pentru participare: (1) Garantia de participare se va putea constitui si printr-un virament bancar emis in conditiile legii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentru IMM se va constitui in proportie de 50% din valoare estimata fara TVA(.................. lei);In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art.278 indice 1 din OUG 34/2006; in cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi emisa de catre lider in numele asocierii.(3) Formularul 11 - ?Scrisoare de Garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta, respectiv 90 zile de la data ce reprezinta termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA) si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract.IMM vor constitui in proportie de 50% din valoare contract fara TVA.Ofertantul va prezenta Garantia de Buna Executie conform Formularului nr.12 ? ?Scrisoarea de garantie de buna executie?, care se va restitui conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.5 - ?Declaratie privind eligibilitatea?;In cazul unei asocieri, acest formular va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator), este obligatoriu a se prezenta Formularul de mai sus ce va fi semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.Formularul nr.6 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? siCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;In cazul unei asocieri, acest formular va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu sa se prezinte Formularul 12 B - ?Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d).A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: ? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice);? cazier fiscal;? cazier judiciar.B. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte: ? orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, cazier fiscal, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc).NOTE: 1) Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.2) Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3) Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4) In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 ^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura deatribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Palade Catalin-primar, Tufa Viorel- viceprimar, Amus Valentin- secretar, Tofan Tudorita- contabil si consilieri: Vicol Maria, Istrate Ioana , Oancea Elena, Miron Manolache, Buca Ionel, Tofan Georgica, Tofan Danut, Iliescu Vasile, Jicman Florin-Ionel Tabacaru ValericaFormularul nr. 3 - ?Declaratie - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Formularul nr.2 - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) valoare de minim: 240300 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a derulat cel putin un contract de executie de lucrari de drumuri in valoare de minim 120000 lei. Ofertantul va prezenta : - copii dupa parti relevante ale contractului declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante .CONT. Cerinta nr.2-Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta nr.3: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de Personal de executie si de conducere precum si de utilajele necesare realizarii contractului in bune conditiuni.in acest sens va depune Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent.Informatii privind standardele de protectie a mediului Cerinta obligatorie Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara ? Punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului respectiv; b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel PA = (pret minim/pretn ) x 70, 0.
. Timpul de interventierespectiv ore (timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului sa constatedefectiunea si sa ia masuri in vederealimitarii prejudiciilor create )
16.67
Descriere: Punctajul se acorda astfel : a)pentru perioada cea mai scurta se acorda punctajul maxim alocat- 5 puncte (maxim 24 ore); b) pentru o perioada mai lunga decat cea prevazuta la litera a), se acorda punctajul astfel : PB = (termen minim/termenn ) x 5, 0.
Durata garantiei lucrarii
83.33
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Durata garantiei lucrarii trebuie sa fie de minim 1 an si maxim 3 aniOfertarea unei perioade de garantie mai mica de 1 an are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma. Pentru o durata de garantie acordata in intervalul 1-3 ani, punctajul se acorda astfel: DG = ( Dn/ Dmaxim)x 25.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE A FOST PUBLICATA PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer