Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIETRUIRE DRUM COMUNAL MUIERUSU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 339911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)
Numar invitatie: 339911/22.11.2012
Denumire contract: PIETRUIRE DRUM COMUNAL MUIERUSU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MELINESTI (CONSILIUL LOCAL MELINESTI)Cod fiscal: 5002126, Adresa: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Melinesti, Telefon: 0251/440042, Fax: 0251/440042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, JUDETUL DOLJ, Melinesti, Romania, cod postal: 207385, telefon: +40 251440042, fax: +40 251440042, persoana de contact: SORIN-MARIAN VASILUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MELINESTI, DIN COMUNA MELINESTI, SATUL MELINESTI, NR.60, JUDETUL DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIETRUIRE DRUM COMUNAL MUIERUSU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie PIETRUIRE DRUM COMUNAL MUIERUSU, COMUNA MELINESTI, jud. Dolj conform temei de proiectare
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 029.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2600 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante;c) depuneri de numerar la casieria unitatii;d) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, in cuantumul prevazut de respectivul articol.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a facturilor, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza saalimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2A din Sectiunea Formulare - in originalNota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Ceana Ana - primar, Secretar: Gelep Aurelia, Contabil: Vlad Camelia Eugenia, si consilieri locali: Baloi Serban Ion, Badulescu Ion, Cimpoieru Emilian, Borocan Constantin, Calu Marian, Lupu Emil, Nicut Constantin, Stoica Irinel, Sinescu Ioana, Dumitrascu Mihai, Micu Vasile Cristinel, Ionescu Sorin.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original / copie legalizata / copie certificata "conform cu originalul"5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original / copie legalizata / copie certificata "conform cu originalul".Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform Formularului 16b din sectiunea Formulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa reiese ca ofertantul are autorizata activitatea de constructii de drumuri. In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul potential castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Informatii generale din care sa reiese cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani de minim 250.000 lei. Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi. Pentru justificarea cifrei de afaceri se vor prezenta bilanturile ultimilor trei ani financiari incheiati., Documente prin care ofertantul demonstreaza ca are sau ca va avea disponibile la momentul incheierii contractului resurse financiare reale, disponibile si negrevate de datorii de minim 130.000 lei pentru o perioada de 25 de zile: - scrisori de bonitate, extrase de cont confirmate de banci, linii de credit neconsumate si confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor , in cuantum de minim 130000lei, pentru o perioada de 25 de zile, pentru demararea si sustinerea lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Executant - Cerinta minima: prezentarea listei principalelor lucrari pe ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc., din care sa reiese ca ofertantul a executat o lucrare similara de minim 100000 lei. Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unei copii de pe parti relevante din contractul cel mai reprezentativ executat, insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de recomandarea beneficiarului., Pentru Proiectant - Cerinta minima: prezentarea listei principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc., din care sa reiese ca ofertantul a proiectat minim un drum similar. Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unei copii de pe parti relevante din contractul de proiectare cel mai reprezentativ executat, insotit de recomandarea beneficiarului., Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru executie minim: 1.Excavator(pt executia de santuri)? 1 buc;2.Autogreder (pentru nivelarea platformelor)? 1 buc;3.Compactor (pentru compactarea stratului rutier) ? 1 buc;, Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant are obligatia sa prezinte informatii referitoare la efectivele medii ale personalulului angajat si a cadrelor de conducere/organismul tehnic de specialitate de care dispune (care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de acesta, pentru: -RTE (copii de pe actele de studii si atestat, CV si angajament in original) pentru domeniul drumuri;
-Responsabil AQ (copii de pe actele de studii, CV si angajament in original);Pentru tot personalul cheie care va contribui la executia proiectului se vor prezenta documente justificative (in copie certificata) privind forma de angajare sau colaborare (copii de pe contractele de munca sau colaborare, declaratii de disponibilitate). Executantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul drumuri. Pentru ofertantul/ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii se va/vor accepta doar ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea., Executantul trebuie sa aiba certificarea implementarii unui sistem de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent pentru domeniul drumuri. Pentru ofertantul/ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management de mediu se va/vor accepta doar ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 80 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (80 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
termen de executie
20
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 10 zile, sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar, iar termenul maxim va fi de 25 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma. Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P2(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN DESCARCARE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer