Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIETRUIRE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA AXINTELE JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 331082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA AXINTELE (PRIMARIA COMUNEI AXINTELE)
Numar invitatie: 331082/04.07.2012
Denumire contract: PIETRUIRE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA AXINTELEJUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AXINTELE (PRIMARIA COMUNEI AXINTELE)Cod fiscal: 4231938, Adresa: COM. AXINTELE JUD. IALOMITA, Axintele, Telefon: 0243317727, Fax: 0243317778
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. AXINTELE JUD. IALOMITA, Axintele, Romania, cod postal: 927035, telefon: +40 243317727, fax: +40 243317778, persoana de contact: ARISTICA CHIRICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Axintele, comuna Axintele judetul Ialomita, strada Principala nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIETRUIRE DRUMURI COMUNALE IN COMUNA AXINTELEJUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pietruire DC40 si strazi, completari strazi deja pietruite si amenajare teren sport in curtea scolii conform proiectului tehnic intocmit - comuna AXINTELE
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 086, 065.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 75 TREZ239324840271XXXXXdeschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul unei contestatii respinse, ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine sumaconform art 278 ^ 1 aliniatul 1 punctul b din OUG 34 / 2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, aceasta se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria Urziceni un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie a contractului in documentatia de atribuire. Perioada garantiei de buna executie a contractului - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat. Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat. Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilataCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formularCPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Grigore Tudor - primar, Chiricu Aristica - contabil, Milita Ioana secretar, Balan Dan ? presedintele comisiei de evaluare, Anghel Georgeta, Alecu Ana, Chiricu Ion, Tabarca Aneta ? membriin comisia de evaluare, Bogaciu Eftimie, Dutu Nicolae , Ionita Marin - consilieri comisia buget finante.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinator, subcontractantii.) Certificat constatator, emis, de catre ONRC - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si/sau la 30.06.2011pentru operatorii economici care nu au depus bilantul contabil pentru anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente., Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.Se solicita cifra medie globala de afaceri, ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Un contract de lucrari similare: prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul a unui contract de lucrari similare (modernizare / reparatii / constructii noidrumuri) sau parte a unui alt contrac, realizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare in valoare de cel putin 1.050.000 lei (fara TVA)De asemenea contractul respectiv va fi insotit de copii lizibile ale: procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de recomandare de la beneficiarulrespectiv, Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (lucrari de drumuri), valabil la data deschiderii ofertelor.3. responsabil cu calitatea.4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora.- CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala generala, cea specifica si faptul ca a participat la cel putin o lucrare similara., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri, Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer