Achizitie publica - Pietruire drumuri: DS 84, DS 80, DV 58, DS 60, DC 69, DS 53, DS 37, DS 24, comuna Negomir, jud. Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 330954
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330954/02.07.2012
Denumire contract: Pietruire drumuri: DS 84, DS 80, DV 58, DS 60, DC 69, DS 53, DS 37, DS 24, comuna Negomir, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGOMIRCod fiscal: 4898843, Adresa: COMUNA NEGOMIR, Negomir, Telefon: 0253285121, Fax: 0253285121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA NEGOMIR, Negomir, Romania, cod postal: 217310, telefon: +40 253285121, fax: +40 253285121, persoana de contact: TUDOR OITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA NEGOMIR, Negomir, Romania, cod postal: 217310, telefon: +40 253285121, fax: +40 253285121, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pietruire drumuri: DS 84, DS 80, DV 58, DS 60, DC 69, DS 53, DS 37, DS 24, comuna Negomir, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pietruire drumuri: DS 84, DS 80, DV 58, DS 60, DC 69, DS 53, DS 37, DS 24, comuna Negomir, judetul Gorj conform specificatiilor Caietul de sarcini (documentatiei de executie).
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 169 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) este: 3.900 lei.Modul de constituire al garantiei: SGB in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare.Contul in care se poate depune garantia de participare este RO45TREZ3405006XXX000866 deschis la trezoreria Rovinari.Dovada constituiri GP se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic. Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei. Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, dupa caz; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 1.991, 69 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul GBE este de 10%din val. ctr. de lucrari fara TVA2. Modul de constituire a GBE: retineri succesive din situatiile de plata (sumele datorate pentru facturi partiale).Modul de const. este stabilit in conf. cu prev. art.89 si art.90 din HG nr.925/2006, care mentioneaza faptul ca, de regula, GBEse const. printr-un instr. de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, depunerea la casierie a unor sume in numerar in cazul in care val. acesteia este redusa sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. ctr., cont in care va depune o suma de cel putin 0, 5% din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii ctr., aut. ctr. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificatoferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Gruescu Ion - Primar2. Vicol Constantin ? Viceprimar3. Cauc Valentina - Secretar4. Lupu Aurelian ? Contabil sef5. Ungureanu Dumiru ? consilier local6. Baloi Vasile ? consilier local7. Circiumaru Marin ? consilier local8. Iosu Benonii Viorel ? consilier local9. Togoe Sabin ? consilier local10. Stamatescu Cristian Albert ? consilier local11. Luican Ion ? consilier local12. Lutescu Nicolae ? consilier local13. Nagara Constantin- consilier local14. Tughin Grigore ? consilier local15. Curici Constantin ? consilier local16. Condescu Dumitru ? consilier localCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie minim 398.000 lei.Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010 (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)Se va prezenta formularul B2. Pentru conversie se va folosi cursul de schimb Leu/Euro mediu anual al BNR pentru fiecare an in parte disponibil pe la adresa www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani un contractde executie de lucrari similare cu o valoare de minim 199.000 lei.Se va prezenta formularul C3, privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale celunui contract de executie de lucrari similare cu o valoare de minim 199.000 lei (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul).Prin "Ofertantul trebuie sa fi finalizat un contract" se va intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala, Informatii privind subcontractantiiSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul saumaimultisubcontractanti, contractantul are obligatia de a prezenta laincheierea contractului de achizitie publica respectiv contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizatiinoferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Peparcursulderulariicontractului, contractantulnuaredreptuldeainlocuisubcontractantii nominalizatiinofertafaraacceptulautoritatiicontractante, iareventualainlocuireaacestoranu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari (in proprietate sau inchiriate): buldoexcavator, autobasculanta, autogreder.Se va prezenta formularul E, privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta documente care sa justifice cele solicitate - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul sau o declaratie pe propria raspundere privind punerea la dispozitie a echipamentelor tehnice necesare indeplinirii contractului in original, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil tehnic cu executia in constructii, un responsabil cu calitatea constructii, un responsabil cu proiectul care are calitatea de Manager Proiect, un inginer constructor.Se va prezenta un formular privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV-urile acestora, documente care sa justifice calificarea, contractele de munca sau de colaborare/prestari servicii copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, precum si angajamentul de disponibilitate al personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune si care va indeplini contractul in original Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2008 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptate, Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 14:33