Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PIETRUIRE SI ASFALTARE DC 116 C CARSTANESTI - OTESANI


Detaliu pentru invitatia numarul 325929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OTESANI (PRIMARIA COMUNEI OTESANI)
Numar invitatie: 325929/07.05.2012
Denumire contract: PIETRUIRE SI ASFALTARE DC 116 C CARSTANESTI - OTESANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OTESANI (PRIMARIA COMUNEI OTESANI)Cod fiscal: 2541533, Adresa: Str. Principala, nr. 9, Otesani, Telefon: 0250/860676, Fax: 0250/860676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 9, Otesani, Romania, cod postal: 247455, telefon: +40 0250/860676, fax: +40 0250/860676, persoana de contact: Oprisor Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Otesani, Str. Principala, nr. 9, Otesani, Romania, cod postal: 247455,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIETRUIRE SI ASFALTARE DC 116 C CARSTANESTI - OTESANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare si modernizare ale drumuluivor fi executate in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico- economice, faza proiect tehnic, detalii de executie si caietul de sarcini intocmite de proiectantul, S.C. UNIREA INVEST RM. VALCEA si puse la dispozitie executantului.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 486, 222 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
109.000 Lei. Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.perioada de valaba gar de part 90 zile calendaristice de la data limita de depunerea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO32TREZ6745006XXX000374, deschis la Trezoreria Horezu, cod fiscal: 2541533.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
Garantie de buna executie
10% (5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Mod de constituire: a) prin retineri succesive din facturi partiale.b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Per gar de buna exec acor va fi de 48 luni.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prez in anexa trad autoriz si legaliz a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii privind asociatii2.Declaratie privind eligibilitatea3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: formularul nr. 12B.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura: formularul nr. 12C.5.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta Formular nr. 8.6.Declaratie pe propria raspundere conf. art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata Formular nr.9.Pers cu functii de dec din cadrul A.C.a.Oprisor Mircea-primarb. Neagu Vasile ? secretarc. Lepea Dora Cristina-contabil.7. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele inoriginal, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidate de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? emis de O.R.C. cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Med cif de af in dom de activ aferent ob contr, pe ultimii 3 ani de ref sa fie cel putin egala cu: 10.972.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.lista principalelor lucrari similare (lucrari de drumuri-covoare asfaltice executate in ultimi 5 ani). Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Se va completa si prezenta, deasemenea, formularul "experienta similara", pentru un contract de lucrari similare.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea: copiilor de pe contractele de executie , procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz, pentru contractul prezentat si recomandarii din partea beneficiarului pentru contractile prezentate sau documentelor constatatoare (reglementat de art. 97^1 din H.G. 925/2006)., 3.Prezentarea unui contract cu lucrari similare (lucrari de drumuri-covoare asfaltice), cu o valoare de min 5.400000 lei, fara TVA.Ofertantul va prezenta ca unic constructor, asociat sau subcontractant, un contract de lucrari finalizat cu lucrari similare ca natura si complexitate., 4.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau inchriere a unei statii de mixturi asfalticede cel putin 150 t/h si sa detina autorizatie de mediu si raport de inspectie tehnica., 5.Informatii privind personalul- se va completa Declaratie privind efectivul mediu anual a presonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 aniLista cu personalul specealizat si direct implicat in realizarea contractului.Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functi: -manager de proiect-inginer cu experienta in constructi;
-sef de santier-experienta minim 3 ani;
-resp tehnic cu executia (RTE), experienta minim 3 ani;
-resp protectia muncii autorizat;
-resp cu asigurarea calitatii AQ/CQ, atestat prin dispozitie interna;
-resp management calitate;
-resp management mediu.CV-urile cadrelor de conducere si ale persoanelor direct implicate in derularea contractului. CV-urile vor fi insotite de copie dupa documentele justificative care atesta calificarea in domeniu., 6.Declaratie privind/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere si specealizarea acestora.Ofertantii vor prezenta: - Date de recunoastere ale subcontractantilor;
- Resurse umane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare.- Resurse tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de Implicare.In cazul subcontractarii, ofertantii au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si, dupa caz, acordul acestora, conform formularului de subcontractare.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus.b. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau ma, 7.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specealizarea acestora., 8.Informatii privind sustinerea financiara acordata in conformitate cu art.190 alin.1 din OUG 34/2006, da catre o alta persoana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ISO 9001:2008 sau echivalent .ISO 14001:2005 sau echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine in format electronic atasat la invitatia de participare iar proiectul tehnic se va ridica de lasediul autoritatii contractante Consiliul Local Otesani.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer