Achizitie publica - PIETRUIRE SI ASFALTARE DRUMURI SATESTI COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 350754
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350754/19.07.2013
Denumire contract: PIETRUIRE SI ASFALTARE DRUMURI SATESTI COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FOLTESTI (CONSILIUL LOCAL FOLTESTI)Cod fiscal: 3126802, Adresa: COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI, Foltesti, Telefon: +40 0236346006, Fax: +40 0236346041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI, Foltesti, Romania, cod postal: 807130, telefon: +40 0236346006, fax: +40 0236346041, persoana de contact: sat Foltesti, comuna Foltesti, judetul Galati
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Foltesti situat in sat Foltesti, comuna Foltesti, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PIETRUIRE SI ASFALTARE DRUMURI SATESTI COMUNA FOLTESTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de pietruire drumuri satesti si refacerea covorului asfaltic a unui drum din comuna Foltesti, judetul Galati;Procentul cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de 3, 0673% din valoarea estimata a contractului, iar valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de 23.850 lei.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 801, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 15.551 lei lei.Valabilitate garantie participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Valabilitate oferta: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria municipiului Galati in contul RO51TREZ3065006XXX000247, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Formular incadrare in categoria IMM(unde este cazul).Pentru echivalenta unei garantii de participare constituite in alta valuta decat leul, cursul la care se face echivalenta leu/valuta este cel comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care un ofertat depune contestatie iar Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.581, 40 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna suma prevazuta mai sus in termen de 5 zile de la data pronuntarii decizieiinstantei.
Garantie de buna executie
Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Se va completa formularul nr. 5;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Se va completa formularul nr. 5;Declaratie privind participarea cu oferta independenta. Seva completa formularul nr 6;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 indice 1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul nr 7 ; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Munteanu Lenuta ? Primar;Moraru Laurentiu-Gigi ? Viceprimar;Cilichidreanu Marian ? secretar;Danaila Mihaela ? contabil;Consilieri: Stamate Iordan, Enache Paraschiv, Tecuceanu Paraschiv, Musat Georgel, Iacob Constantin, Neculae Ionel, Ignat Marian, Toader Ionel, Neculache Netuta, Dinu Alexandru, Vieru Anghel, Badiu Neculai; Ionascu Georgiana Geanina- responsabil achizitii publice.Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetul local;Certificatele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere legalizata si autorizata. Pentru persoanele juridice romane-Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. art. 15 din Legea nr. 359/2004Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 777.555lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 8)Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in confomitate cu prevederile legislatiei in vigoare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor care constituie obiectul contractului, in baza a cel putin 1 contract de excutie - maxim 3 contracte, cu o valoare insumata de minim 777.555 lei, valoare fara TVA.Lista cu lucrarile executate va fi insotita de certificari din care sa reiasabeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si dacalucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari\confirmari\recomandari\ din partea acestuia, demonstrarea executarii lucarilor se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economicOfertantul va prezenta, pentru dovedirea experientei similare, certificari de buna executie/documente/copii contracte sau parti relevante / recomandari/procese-verbale de receptie/ etc emise sau contrasemnate de beneficiar, conform art.188 alin. 3, lit.a din OUG 34/2006.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi ? Formular nr. 18Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire(Se va completa Formular nr. 7)., Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va completa Formularul nr. 21 (declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari).Dovada dispozitiei ofertantului asupra acestor utilaje/echipamente - Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcateechipamentele propuse pentru lucrare sau orice alta dovada a dispozitiei ofertantului asupra utilajelor, pentru contractul cu obiectul prezentei achizitii. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentatecontractele incheiate de ofertant valabile la data limita de depunere ofertelor sau o declaratie de disponibilitate privindechipamentele tehnice solicitate., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluriesentiale in indeplinirea contractului) Formular nr.13 , si anume: - sef de santier ? cu experienta profesionala in domeniul obiectului contractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipaofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca oriprezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate)- de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadul acestui proiect., -Responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat in domeniul lucrari drumuri avand atestat emis de MDRT, valabil la data limita de depunere a ofertelor ;Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: -certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipaofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca oriprezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate)- de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadul acestui proiect., -C.Q. atestat/decizie in domeniul lucrari drumuri ;Pentru responsabilul cu controlul calitatii propus de ofertant, trebuie sa faca dovada participarii la cel putin un proiect similarPentru personalul nominalizat se vor prezenta: CV semnat si stampilat in original, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipaofertantului propusa pentru executia contractului. Contractele de munca oriprezentarea altor documente ( declaratii de disponibilitate)- de unde sa reiasa calitatea de participant si forma de implicare in cadul acestui proiect., - Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM);Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia invigoare., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, Formular nr. 4A, dar si informatii despre asociere, Formular nr.4Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul dea depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct devedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului demanagement al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii deachizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO14001, sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primicertificarea., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.Se va atasa copie legalizata sau conform cu originalul dupa certificatul ISO 9001:2000, sau echivalentIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primicertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica
Durata garantiei lucrarii de pietruire drumuri conform Proiectului Tehnic P45/1/2010 - Actualizat (exprimata in ani)
5
Descriere: Componenta tehnica
? Durata garantiei lucrarii pentru asfaltarea drumului DC 29 conform Proiectului Tehnic P45/1/2010 - Actualizat (exprimata in ani)
10
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.- Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 16:10