Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Piscina publica semiolimpica, b-dul Victoriei nr. 120, municipiul Dorohoi, judetul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 356902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DOROHOI
Numar invitatie: 356902/13.01.2014
Denumire contract: Piscina publica semiolimpica, b-dul Victoriei nr. 120, municipiul Dorohoi, judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Al. I. Cuza, NR.41, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: registratura, achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Dorohoi, str. Al.I.Cuza nr. 41, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Piscina publica semiolimpica, b-dul Victoriei nr. 120, municipiul Dorohoi, judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: I.Utilitati- bransament apa- canalizare- iluminat exterior- racord electricII. Constructii si instalatii- constructie piscina- amenajari exterioare- imprejmuireIII. Dotari- dotari obligatorii piscina- dotari pentru piscina- utilajeVal.estimata a contractului, fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 754.909 lei.Procentul aferent chelt. div. si neprevazute = 10, 00% din val.estimata a contractului, fara a se lua in calcul val.chelt. div. si neprevazute.Val.alocata chelt.div. si neprevazute = 75.490 lei, care se obtine aplicand procentul 10, 00% la valoarea estimata de 754.909 lei a contractului calculata fara cheltuielile diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 830, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 14.000, 00 lei, cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: data publicarii invitatiei de participare al BNR.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 % din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? formular 26- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea la art.180 (formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prev. art 181 din OUG 34/2006 lit. a, c indice 1 si d (cf. art. 19 si 20 din L 279/2011, neincadrarii in prev. art.180 si neincadrarii in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006. Subcontractantul are obligatia neincadrarii in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006.2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3)3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 5)4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - formular 4 persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Dorin Alexandrescu, Viceprimar ? Bursuc Constantin, Secretar ? Florea Veronica, Director economic ? Gavril Elena, Responsabil achizitii ? Palimariu Dorel, Arhitect sef ? Ilasi Catalin, Responsabil tehnic ? Ailoaie Rodica, Responsabil tehnic ? Mihai Valeriu, Responsabil tehnic ? Tuduruta Razvan, Consilier juridic ? Dohotariu Ciprian5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.6) Certificat de atestare fiscala privind plata taxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.7) Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti: certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN). Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor - documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine, sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional.)Nota: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, inainte de data limita de depunere a ofertelor, a unor lucrari de natura similara in valoare de minim 700.000, 00 lei fara TVA, duse la bun sfarsit prin minimum un contract; Operatorii economici vor prezenta ? Formularul nr. 8 ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbalede receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la : beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul) pentru cele mai importante lucrari.Pentru alta valuta: Curs mediu anual comunicat de BNR pentru ultimii 5 ani Anul EUR/RONAnul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei 2010 - 4, 2099; 2011 - 4, 2379; 2012 - 4.4287; 2013 ? 4.3958;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului, Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori. Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ, avand in vedere obiectul si complexitatea contractului. Se va atasa CV-ul persoanei propuse si diplome de studii/certificari relevante.Pentru RCQ se accepta si , ,decizie interna de numire;Ofertantii pot prezenta si angajament de participare obtinut de la personalul de specialitate necesar executarii contractului, conform prev. art. 188 alin 3 lit. b din OUG 34/2006, Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: ? Responsabil de contract (Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire pe aceasta functie);? Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;? Inginer/subinginer CCIA;? Responsabil tehnic cu executia.? Responsabilul cu controlul calitatii (RCQ)Se va prezenta Declaratia de disponibilitate ? conform Formularului nr. 12, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte., Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor depune documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are intentia sa o subcontractezeIn cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (3) din OUG 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta: - Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 15 ? Acordul de subcontractare.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 14 si nu va mai prezenta Formularul nr. 15. Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.In cazul unei asocieri conditia privind standardele trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert.Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.In cazul unei asocieri conditia privind standardele trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se vor prezenta: certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente. Cerinta nu poate fi sustinuta de un tertPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer