Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pista de biciclisti Alesd-Tinaud


Detaliu pentru invitatia numarul 329121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ALESD
Numar invitatie: 329121/11.06.2012
Denumire contract: Pista de biciclisti Alesd-Tinaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ALESDCod fiscal: 4348920, Adresa: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Telefon: +40259-342539, Fax: +40259-342589
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Romania, cod postal: 415100, telefon: +40 259342539, fax: +40 259342589, persoana de contact: Zeno-Danut TIPTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Alesd, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pista de biciclisti Alesd-Tinaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pista de biciclisti construita pe tronsonul Alesd-Tinaud
II.1.6) CPV: 45233162-2 - Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 lei - const. prin scrisoare/instrument garantare emis de banca sau soc. de asig. sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (Cont RO72TREZ0815006XXX000045 - Orasul Alesd - C.F. 4348920) sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului - constituita conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta Formular nr.12A - se va completa si de tert sustinatorDeclaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - se va prezenta Formular nr.12B- se va completa si de tert sustinator cu mentiunea ca tertul are obligatia neincadrarii doar in prevederilelit. a, c indice 1 ale art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va prezenta Formular nr.12CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ? se va prezenta Formular nr.12L - se va completa si de tert sustinatorPersoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Tipter Zeno - primar, Letai Zoltan - viceprimar - presedinte de comisie, Cureu Nicolae - contabil sef, Lauran Nicoleta - secretar, Vinter Florica - contabilitate, Bekesi Ludovic responabil achizitii - secretar comisie, Laza Gheorghe - membru comisie, Pali Alexandrina- membru comisie, Pantea Bogdan - membru comisie, Cret Florin- membru comisie, Tont Ioan- membru comisie, Dordea Adrian- membru supleant comisie, Cociorva Gheorghe - membru supleant comisie.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? se va prezenta Formular nr.12MCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor autoriatea contrcatanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii cumunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul) emis cu maxim 30 de zile inaintea termenului de deschidere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor autoriatea contrcatanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainta transmiterii cumunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelo in original sau copie legalizata.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de faceri pe ultimii 3 aniSe solcita o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 500.000, 00 lei, Bilanturi contabile pe ultimii trei ani, cu confirmare de depunere la autoriatea competenta (original sau copie legalizata, copie conforma cu originalul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista pricipalelor lucrari similare ( executie piste de biciclete, drumuri, alei asfaltate, etc. ) executate in ultimii 5 ani, Se solicta prezentarea unui document/contract/proces verbal de receptie sau unor documente/contracte/procese verbale de receptie, care sa certifice finalizarea executiei unor lucrari similare ( executie piste de biciclete, drumuri, alei asfaltate, etc. ) - maxim 3 lucrari - in valoare insumata de 250.000, 00 lei fara TVA, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se solicita ca ofertantul sa dispuna minim de urmatorii specialisti: Sef santier - absolvent de studii superioare sau medii tehnice in domeniul constructiei de drumuri ? CV atasatResponsabil tehnic cu executia, (RTE) autorizata pentru lucrari de drumuri ? CV atasat, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari cel putin pentru urmatoarele utilaje: Autobasculanta ? 1 buc.Incarcator frontal ? 1 buc.Buldoexcavator ? 1 buc.Cilindru vibrocompactor ? 1 buc. Certificat ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii pentru lucrari drumuri, piste, alei , etc. (sau echivalent), valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer