Achizitie publica - PLACA POLICARBONAT TRANSPARENT, ANTIGEL, LICHID DE FRANA SI DILUANTI
Detaliu pentru invitatia numarul 338312
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338312/29.10.2012
Denumire contract: PLACA POLICARBONAT TRANSPARENT, ANTIGEL, LICHID DE FRANA SI DILUANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BAZA DE APROVIZIONARE ROVINARI, STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0758250660, fax: +40 0253371122, persoana de contact: ELISABETA HUICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BAZA DE APROVIZIONARE , STR. ENERGETICIANULUI NR. 15, ETAJUL 3- SALA DE LICITATIE, ROVINARI, 215400, JUD. GORJ.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PLACA POLICARBONAT TRANSPARENT, ANTIGEL, LICHID DE FRANA SI DILUANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PLACA POLICARBONAT TRANSPARENT, ANTIGEL, LICHID DE FRANA SI DILUANTI. Valoarea minima estimata 29074, 60 lei reprezinta valoarea in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima estimata 39250, 71 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (in temeiul art.6(3) din HG 925/2006). Durata prelungirii contractului in 2013 va fi de 4 luni.
II.1.6) CPV: 24313300-4 - Carbonati (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 250.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE PARTICIPARE 575 LEI, SAU PE FIECARE LOT IN PARTE CONFORM ANEXA B LOTURI; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare se va constitui in lei, conform art.86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO 12 RZBR 0000 0600 1468 8693 RAIFFEISEN Rovinari. Ofertele vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
GARANTIE BUNA EXECUTIE - 10%, (5% pt. IMM-uri) din valoarea contractului, fara tva. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 691 din OUG 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Daniel Dobreanu; Contabil Sef -Virgil Mihaila; Sef Departament Achizitii Publice -Lidia Bicoi; Sef Birou Contabilitate ?Gheorghe Cruceru: Sef Birou D.C. ?Olaru Constantin; Sef Serviciu Aprovizionare ?Vlaicu Popa Marius Eremia; Consilier juridic ? Lungu Victor), CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE - Se va completa formularul IG din documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR PRODUSE livrate in ultimii 3 ani, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII ? ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 07:53