Achizitie publica - PLACI DE ETANSARE NON AZBEST
Detaliu pentru invitatia numarul 331050
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331050/04.07.2012
Denumire contract: PLACI DE ETANSARE NON AZBEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor , nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402173, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES str. Salcamilor nr.23, Tg.Mures - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PLACI DE ETANSARE NON AZBEST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Placile de etansare sunt utilizate la confectionarea diferitelor garnituri pentru etansari la agregatele aflate in exploatarea Sucursalei.
II.1.6) CPV: 14800000-9 - Diverse produse minerale nemetalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :200 lei;.Perioada de valabilitate a gar.part.: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. 1. Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. b.SGB in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 8 ), in original. SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante. RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures CUI 14056826 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse . ( art. 33, alin. (3), lit.b din HG 925/2006). Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei . d) in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, adica ? nu este cazul.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de produse. b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011 Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Se va completa Formularul nr. 1 BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 si Legea 279/2011 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Marcel Budan, Caraivan Viorica, Victor banu, Claudiu Ilinca, Ovidiu Ciurca, Camelia Pop, Stelian Suceava, Fazakas Istvan , Calin Baraian, Florina Fratila- Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane- Certificat constator emis de ONRC, care trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs). Nivelul minim impus este : - 42.000 lei.Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3.Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006/ proces verbal de receptie/ etc).Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereaunui contract de furnizare deproduse similare( in copie)cu o valoare egala sau mai mare de: - 10.500 leiPentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dinasociati.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3, Se va prezenta obligatoriuFormularul nr.5a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este publicata in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 13:30