Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Placute elastice din cauciuc aflate sub talpa sinei, pentru traverse de lemn si beton


Detaliu pentru invitatia numarul 338998
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 338998/07.11.2012
Denumire contract: Placute elastice din cauciuc aflate sub talpa sinei, pentru traverse de lemn si beton
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 0213193670, fax: +40 0213125149, persoana de contact: Mihaela Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. METROREXS.A., B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Placute elastice din cauciuc aflate sub talpa sinei, pentru traverse de lemn si beton
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare placute elastice din cauciuc aflate sub talpa sinei, pentru traverse de lemn si beton
II.1.6) CPV: 19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in suma de 7.496, 80 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.1. Daca ofertantul este IMM, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior.2. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ? prin ordin de plata in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmatoarele: - dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 3.748, 40 lei, calculata in conformitate cu prevederile art. 278ยน, alin. (1), litera a) din O.U.G. nr. 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.3. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.4. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.5. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 7 % din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent acordului-cadru. Pentru IMM - se constituie 50% din valoarea respectiva. Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III a documentatiei).Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de tertul sustinator ? cu exceptia punctului b) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.II.1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/ contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III a documentatiei).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt: pentru Director General ? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe UdristeDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Carmen Ramona PaveliuSef Serviciu LTS ? ing. Radu AnghelescuServiciul Juridic ? cons. jr. Mihaela CirceiSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruBiroul Achizitii Produse ? ing. Mihaela DinuV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei ani- Ofertantii vorprezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuireCerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. Experienta similara pe ultimii 3 ani1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina contracte de experienta similara, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 200.000 lei.2. Ofertantii vor prezenta documente (ex.: recomandari/documente constatatoare/procese-verbale de receptie) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia., B. Documente emise de AFER care sa ateste conformarea la prevederile O.M.T. nr. 290/2000, corespunzator obiectului procedurii de achizitie.In cazul in care ofertantii detin documente emise conform procedurilor proprii de organisme competente din alte state, cu aceleasi atributii la nivel national ca si A.F.E.R., acestea vor fi acceptate la momentul depunerii ofertei, cu conditia sa fie insotite de dovada depunerii dosarului in vederea obtinerii documentelor emise de A.F.E.R. si de angajamentul ofertantului de a intreprinde toate demersurile necesare obtinerii acestora.Prezentarea documentelor emise de A.F.E.R. care sa ateste conformarea la prevederile O.M.T. nr. 290/2000, este obligatorie nu mai tarziu de data incheierii raportului procedurii de atribuire, urmare a primirii unei solicitari in acest sens din partea autoritatii contractante. ISO 9001:2008Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer