Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Plan Urbanistic General si Regulment Local de Urbanism?-generatia II, comuna Tulnici, judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 349594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL TULNICI
Numar invitatie: 349594/01.07.2013
Denumire contract: ?Plan Urbanistic Generalsi Regulment Local de Urbanism?-generatia II, comuna Tulnici, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL TULNICICod fiscal: 4297703, Adresa: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Tulnici, Telefon: 0237265312, Fax: 0237265312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Tulnici, Romania, cod postal: 627365, telefon: +40 0237265312, fax: +40 0237265312, persoana de contact: MIHAELA RADUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Tulnici, localitatea Tulnici, judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administartie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Plan Urbanistic Generalsi Regulment Local de Urbanism?-generatia II, comuna Tulnici, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Plan Urbanistic Generalsi Regulment Local de Urbanism?-Generatia II, comuna Tulnici, judetul Vrancea
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 777.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 1000 lei.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO28TREZ6915006XXX004533;5. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la datasi ora deschiderii ofertelor;6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privindincadrarea intreprinderii in categoria IMM;7. In masura in care ofertantii depun o contestatie iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 937, 77 lei in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006;8.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta separat de restul ofertei, in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;9.Pentru evaluarea si raportarea unitara a cuantumului garantiei de participare se va avea in vedere cursul valutar BNR licitat in data de 16.04.2013.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art.90 din H.G.nr.925/2006;c) In cazul in care se opteaza pentru constituirea granatiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.90 alin.3 din H.G nr.925/2006 se vor avea in vedere prevederileH.G.nr. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006;d)In propunerea tehnica operatorii economici, ofertanti la procedura, vor mentiona modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.1;2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.2;3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala deAdministrare Fiscala, care sa ateste faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de platacatre bugetul consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat privind impozitele si taxele locale, care sa ateste faptul ca operatorul economic si-aindeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: a)Formularul nr. 2 sicertificatele specificate la punctele 2) si 3) vor fi prezentate side catre asociat/asociati.b)In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea economica si financiara invocand sustinereaacordata din partea unui tertsustinator , atunciacesta are obligatia sa faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), lit.c)^1 si lit.d dinO.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;5.Declaratie pe propria raspundere prin care se certificacalitatea de participantla procedura-formularul nr.3;6.Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile concurentei-formularul nr.4;7.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.5.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractant: Bizna Valentin-primar, Leustean Vasile-viceprimar, Gaina Valerica-secretar, Bulimej Lenuta-contabil, Raduta Mihaela-consilier achizitii, Dumitru Pavel-referent urbanism, Popa Nicolae-referent cadastru. Persoanejuridice/fizice romane vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de catre reprezentantul legal, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de indeplinireCertificat constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare.Nota In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Persoane fizice/juridice straine vor prezenta care sa ateste o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, insotita de o traducere autorizata legalizata a acestora in limba romana.Documentele emise trebuie sa fie valabile la data limita de depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in domeniul aferent obiectului contractului : minim 184.000 lei;
-Informatii generale despre ofertanti;
-Vor fi prezentate copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale situatiilor financiare anuale pe ultimii trei ani, sau orice alt document justificativ din care sa rezulte cifra de afaceri anuala pe ultimii trei ani;
-In cazul in care operatorul economic isi demnostreaza situatia economic si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, este necesara demonstrarea sustinerii prin , prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica, prin care acesta confirm faptul ca va pune la dispozitia ofertantului, resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Oferantul impreuna cu asociatul/asociatii, sustinatorul/sustinatorii si subcontractantul/subcontractantii , dupa caz, trebuie sa dispunade echipamentele(statii grafice (PC), echipamente periferice de intrare/iesire-scanner, imprimanta, plotter, copiator/altele echivalente, sisteme GPS, statii totale) si programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei care face obiectul contractului;
-Declaratie privind utilajele instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
-Angajament privind sustinerea tehnica(daca este cazul)., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani , cel putin (maxim trei) a unui/unor contract / contracte de prestari servicii, similar/similare obiectului prezentului contract a carei/caror valoarea/valori insumate, sa fie minim 92.000 lei, fara TVA;
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani;
-Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se va/vor prezenta copie/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a/ale acestuia/acestora/certificate emise de beneficiar/documente constatatoare/procese verbale de predare si receptie a serviciilor / recomandari din partea beneficiarilor., -Ofertantul va trebui sa dispuna de personal de specialiate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului, conform prevederilor Hotararii nr.101 publicata MOF nr.577/2010, pentru apobarea Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajarea teritoriului si de urbanism si a Regulamentuluireferitor la oaranizarea si functionarea Registrului Urabanistilor din Romania.Echipa trebuie sa contina cel putin: I.Coordonatorul proiectului-specialist atestat de Registrul Urbanistilor din Romania?II.Specialisti cu drept de semnatura pentru elaborarea ducumentatiei de urbanism privind: a)echiparea edilitara;b)calitatea mediului;c)studii de teren.-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului, in ultimii trei ani;
-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant;
-Angajament in nume personal, pentru fiecaredintre specialistii al caror angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului (conform formularului nr.12);
-Se vor atasa copii lizibile, cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale autorizatiilor sau certificatelor detinute de specialistii angajati in derularea contractului din care sa rezulte pozitia propusa;
-In cazul in care operatorul economic isi demnostreaza capacitatea profesionala invocando alta persoana este necesara demonstrarea sustineriprin , prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica, prin care sa se confirme faptul ca va pune la dispozitie resursele umane invocate;
-In cazul indisponibilitatii unuia/unora dintre specialistii al caror angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului, acesta/ acestea va/vor fi inlocuit/e in conditiile respectarii cerintelor minime de calificare impuse. -Certificat ISO 9001 sau altele echivalente, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu., CertificatISO 14001/ sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer