Achizitie publica - Plan Urbanistic Zonal cartier "Traian Nord"
Detaliu pentru invitatia numarul 334770
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334770/04.09.2012
Denumire contract: Plan Urbanistic Zonal cartier "Traian Nord"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Plan Urbanistic Zonal cartier "Traian Nord"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta achizitionarea de servicii de urbanism pentru intocmirea Planului Urbanistic Zonal si a Refulamentului local de urbanism aferent PUZ, pentru suprafata de teren de 266, 53ha aflata in intravilanul municipiului Galati, UTR 1, 4 si 5, conform actualizare PUG municipiul Galati.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de primire a ofertelor;Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care sa cuprinda cel putin informatiile din cadrul Formularului 10), care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu data si ora limita de primire a ofertelor.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumulgarantiei de participare va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (Formular 9). Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 3.500 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca partile convin garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular 2 (Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city-manager Vlaicu Aurel, director economic - Stamate Doina, arhitect-sef Voicila Teodora, Grecu Vasilica, Manu Mariana, Constantin Elena, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie); Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular nr. 4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelat cu termenul legal al scadentei de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPersoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare de 600.000 lei.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. De ex. echivalenta leu/euro va fi: pentru anul 2009 ? 4, 2373 lei/euro, pentru anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011 - 4, 2379 lei/euro. Pentru echivalenta leu/alte monede se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget., Bilant contabil ori alt document echivalent din care sa reiasa cifra medie globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2010, 2009, de minim 600.000 lei., Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 186 din OUG nr. 34/2006. Astfel se vor prezenta angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada elaborarii in ultimii 3 ani a cel putin unui Plan Urbanistic Zonal (PUZ) pentru suprafete de minim 200 ha., Contractele/procesele-verbale de receptie vor fi insotite de minim o recomandare/document constatator., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Necesar minim de personal (3): - Expert cheie ? economie si management urban (studii superioare in domeniul economic/arhitectura/urbanism);
- Expert cheie ? protectia mediului(studii superioare in doemeniul tehnic/economic);
- Expert cheie ? planificare strategica participativa si consultarea populatiei (studii superioare in domeniul economic/juridic/arhitectura/urbanism);, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specialitatea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza a le realiza; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Necesar minim de personal (2): - Expert cheie ? urbanism si amenajarea teritoriului (studii superioare in domeniul arhitectura/urbanism; specialist cu drept de semnatura atestat de Registrul Urbanistilor din Romania sau de catre orice organism echivalentdin tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit, pentru categoria de documentatia D (planuri urbanistice generale si zonale);
- Expert cheie ? infrastructura (studii superioare in domeniul tehnic, specializare: ingineria instalatiilor, drumuri si poduri; specialist/specialisti cu drept de semnatura atestat/atestati de Registrul urbanistilor din Romania sau de catre orice organism echivalentdin tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit, pentru categoria de documentatii G1 (echipare edilitara) si G7 (cai de comunicatii si transporturi);
- Expert cheie ? demografie si sociologie (studii superioare in doemeniul sociologie/stiinte sociale/stiinte socio-umane);, Necesar minim de personal (1): - Sef de proiect complex (specialist cu drept de semnatura atestat de Registrul Urbanistilor din Romania sau de catre orice organism echivalentdin tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit, pentru categoria de documentatia D (planuri urbanistice generale si zonale);
- Manager de proiect (experienta in management de proiect)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 08:53