Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PLANUL URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM AL MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 341443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Onesti
Numar invitatie: 341443/28.12.2012
Denumire contract: PLANUL URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM AL MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OnestiCod fiscal: 4353250, Adresa: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Telefon: 0234.317132, Fax: 0234.313911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul OITUZ, Nr.17, , Onesti, Romania, cod postal: 601032, telefon: +04 234317132, fax: +04 234313911, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Onesti, sala de sedinte, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PLANUL URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM AL MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PLANUL URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM AL MUNICIPIULUI ONESTI, JUDETUL BACAU
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul - 6000 lei ;2. Perioada de valabilitate :120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator, potrivit art. 6 alineat (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Modalitate de constituire: - conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cont: RO76TREZ0625006XXX000084 deschis la Trezoreria Onesti. In cazul incadrarii in categoria IMM, operatorii economici si, dupa caz, asociatii acestora vor prezenta documente justificative si anume: Anexa nr. 1 sau nr. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand modelele ce se gasesc in sectiunea FORMULARE. In cazul asocierii, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor si sa prezinte anexat la documentul reprezentand garantia de participare, declaratiile pe proprie raspundere privind incadrarea fiecarei firme componente a asociatiei in categoria IMM-urilor.4. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din garantia de participare, in conformitate cu art. 278ยน alineat (1) litera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru echivalenta se va lua in calcul cursul leu/euro din data de 1.12.2012.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunescconditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea Formulare in original.2. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 4a din sectiunea Formulare in original.Persoana care asigura sustinerea financiara / tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art.181 lit. a), c1), si d) din OUG 34/ 2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr.4b din sectiunea Formulare in original.3. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificatele fiscale pentru bugetul de stat se elibereaza de catre Directia Generala a Finantelor Publice, iar certificatele fiscale pentru bugetele locale de catre autoritatile administratiei publice locale, de la sediul social.Certificatele nu vor avea datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea Formulare in original.5. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii, vor prezenta un certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va prezenta formularul nr. 6 din sectiunea Formulare in original.6. Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/tertul sustinator/subcontractantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta formularul nr. 7 din sectiunea Formulare in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? primar - Victor Laurentiu Neghina, secretar - cons. jur. Daniel Spanu, director economic - ec. Neculai Gabureanu, director executiv DAPJ -cons jur. Chiriac Robert Ionut , director executiv adjunct- ing. Livia Bordei, sef Birou Achizitii- ing. Camelia Paval , sef Serviciu Buget Contabilitate -ec. Ghiba Doina , sef Birou juridic -cons. jur. Romedea Laura Teodora, Comisie evaluare : ing. Pietraru Mariana, cons jur. Chiriac Robert Ionut, ing. Magureanu Mihaela, ec. Buzduga Floarea, ing. Prohozescu Bogdan, ing. Stanciu Gheorghe, ing. Chirilus Elena, Membri de rezerva: cons. jur. Laura Teodora Romedea, cons. jur. Dima Marilena, cons. jur. Luca Alice Cristina, cons. jur. Anghel Irina, ec. Asavoaie Gabriela, ec. Bilbiie Ramona, ing. Costin Marie Christine, cons. Leustean Elena, ing.Apetrei Aritina, sing. Rotaru Monica.Consilieri locali: 1.Agapi Mircea, 2.Alexe Corina, 3.Antohe Marica Loredana, 4. Brinzaniuc Adrian, 5. Bujor Dumitru Marcel, 6. Cristea Alexandru, 7. Ene Gheorghe, 8. Florian Constantin, 9. Gnatiuc Nicolae, 10. Jitcovici Vicentiu Aurelian, 11. Lazar Aurel, ,12.Lemnaru Emil, 13. Martin Stefan, 14. Oprea Danut, 15. Sergentu Adrian, 16. Stan Lucian, 17. Sova Mihai, 18. Tofan Ioan, 19. Zarzu Octavian Ciprian. 1.Ofertantii, vor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta, prin comisia de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? , sa il prezinte in original/copie legalizata.Persoanele juridice /fizice straine si romane vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele fizice/juridice straine si romane vor fi prezentate in limba romana ? traduse de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 (trei) ani sau, dupa caz, de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cerinta minima obligatorie: Cifra medie de afaceri pentru perioadasolicitata sa fie in valoare de minim 200.000lei fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara -Se va prezenta cel putin un contract de servicii similare, prestat/prestate in ultimii 3 ani, in valoare de minim 250000 lei fara TVA.Se solicita pentru demonstrarea experientei similare prezentarea de documente din care sa reiasa prestareaunorservicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei si anume: certificare de buna executie/ contract sau parti relevante din contract/ procesul verbal de receptie / recomandare din partea beneficiarului privind modul de indeplinire a contractului, din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei, dovada avizarii Planului urbanistic general si al Regulamentului conform compotentelor legale din Anexa nr. 1 a Legii 350/2001 cu modificarile si completarile ulterioare., 2. Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ., 3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personlului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se mai solicita: CV-uri, diplome, certificari/autorizari, etc., .Cerinte minime obligatorii: 1) cel putin un elaborator PUGsi Regulament local de urbanismcare poate fiarhitect- urbanist/master urbanist/urbanist diplomat cu drept de semnatura atestat de Registrul Urbanistilor din Romania pentru categoria de documentatii D( planuri urbanistice generale si zonale) sau de catre alt organism echivalent din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit., Continuare 4:2) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate pentru elaborarea studiilor necesare, cu drept de semnatura atestat de RUR pentru categoria de documentatii pe care o realizeaza conform Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pt. Documentatiile de urbanism si de amenajare a teritoriului publicat in M.O. -Partea I nr.577/13.08.2010, mentionate in Caietul de sarcini, dupa cum urmeaza: a) cel putininginer de specialitatepentru elaborarea studiuluiprivind evolutia regimului juridic a terenurilorb) cel putin un urbanist diplomat /master urbanist/artitect urbanist/arhitect diplomat/istoric cu studii postuniversitare de urbanism sau cu experienta in domeniul istoriei urbane pentru elaborarea studiuluiprivind identificarea si stabilirea zonelor protejatec) cel putin uninginer de specialitatepentru elaborarea studiuluiprivind evolutia municipiului, Continuare 4: d) cel putin un sociolog-urbanist/sociolog cu experienta in domeniul sociologiei urbane/geograf-urbanist/geograf pentru elaborarea studiuluiprivind evolutia zonei de locuite) cel putin un urbanist diplomat /master urbanist/inginer-urbanist/inginer de specialitate pentru elaborarea studiuluiprivind evolutia zonelor destinate circulatieif) cel putin uninginer de specialitatepentru elaborarea studiuluiprivind analiza zonelor necesare a fi reambulate topog) cel putin un sociolog-urbanist/sociolog cu experienta in domeniul sociologiei urbane/geograf-urbanist/geograf pentru elaborarea studiuluiprivind prognoza populatiei si a fortei de muncah) cel putin uninginer de specialitatepentru elaborarea studiuluiprivind reambulare suport topografici) cel putin inginer-urbanist/inginer de specialitate pentru elaborarea studiuluiprivind conditiile geotehnice si hidrogeologice, Continuare 4: j) cel putin unurbanist diplomat /master urbanist/inginer-urbanist/inginer de specialitate pentru elaborarea studiuluiprivind organizarea circulatiei si transporturilork) cel putin un inginer-urbanist/inginer de specialitate pentru elaborarea studiuluiprivind echiparea majora edilitaral) cel putin unurbanist diplomat/master urbanist/geograf//urbanist/ecolog/ peisagist diplomat/master peisagist/ inginer urbanist/ inginer de specialitatepentru elaborarea studiuluiprivind intocmirea hartilor de riscm) cel putin unurbanist diplomat/master urbanist/geograf//urbanist/ecolog/ peisagist diplomat/master peisagist/ inginer urbanist/ inginer de specialitatepentru elaborarea studiuluiprivind reabilitarea, protectia si conservarea mediului., Continuare 4: Pentru personalul solicitat si nominalizat ( pentru fiecare)se vor prezenta: - acte doveditoare ale competentelor in domeniu: CV, diplome, autorizatii, certificate de atestare, legitimatii (care confirma domeniul sau subdomeniul respectiv, specialitatea in care au fost atestati, precum si termenul de valabilitate al acestora), scurt memoriu de activitate.- Declaratie de disponibilitate pe toata durata contractului.- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate au - experienta necesara indeplinirii contractului si ca sunt specialisti atestati de Registrul Urbanistilor din Romania cu drept de semnatura pentru categoria de documentatie pe care fiecare urmeaza sa o realizeze, conform Hotararii nr.101/29.07.2010 pentruaprobarea Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si de urbanism si a Regulamentului referitoare la organizareasi functionarea Registrului Urbanistilor din Romania., Continuare 4: - documente justificative, din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si persoanele nominalizate ? se solicita contracte de munca pentru angajatii ofertantului si angajamente de participare/contract de prestari servicii pentru celelalte categorii de persoane, 5. Informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata. 1.Certificarea conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru servicii similare obiectului contractului valabil la data limita a depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer