Achizitie publica - ?Planul Urbanistic Zonal pentru Depozitul Final de Deseuri de Slaba si Medie Activitate Saligny?
Detaliu pentru invitatia numarul 330105
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330105/21.06.2012
Denumire contract: ?Planul Urbanistic Zonal pentru Depozitul Final de Deseuri de Slaba si Medie Activitate Saligny?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NUCLEARA SI PENTRU DESEURI RADIOACTIVECod fiscal: 26328223, Adresa: str.I.D.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/316.80.03;021/316.80.01, Fax: 021/316.80.03;021/312.14.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.I.D.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362, telefon: +40 248291200-131, fax: +40 248291400, persoana de contact: Ramona Badea/Ana Ghizel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.I.D.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010362
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Planul Urbanistic Zonal pentru Depozitul Final de Deseuri de Slaba si Medie Activitate Saligny?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Elaborarea unui grafic care sa contina activitatile, termenele si constrangerile/ conditiile privind elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii aprobarii PUZ DFDSMA Saligny, pe baza analizei documentelor si documentatiilor puse la dispozitia prestatorului de servicii, de catre achizitor;? Elaborarea documentatiilor tehnice suport pentru ob?inerea avizelor/acordurilor prevazute in Certificatul de Urbanism, necesare obtinerii aprobarii PUZ DFDSMA Saligny;? Obtinerea avizelor/acordurilor necesare aprobarii PUZ DFDSMA Saligny (mai putin Avizul de Mediu);? Revizuirea documentatiilor tehnice suport (daca este cazul) si elaborarea PUZ DFDSMA Saligny - revizia 0, in concordanta cu eventualele solicitari/recomandari ale emitentilor de avize/ acorduri si cu cerintele PUG al comunei Saligny;? Initierea procedurii de obtinere a Avizului de Mediu in conformitate cu prevederile Sectiunii 1: Etapa de incadrare din HG nr. 1076/2004;? Elaborarea Raportului de Mediu pentru PUZ DFDSMA Saligny - revizia 0, in conformitate cu prevederile art. 19, alin. (4) din HG nr. 1076/2004;? Traducerea in limba engleza a documentatiei tehnice PUZ DFDSMA Saligny si a Raportului de Mediu, in vederea sustinerii eventualelor consultari transfrontiere, conform art. 22, alin. (2) din HG nr. 1076/2004;? Traducerea in limba oficiala, a fiecarui stat posibil afectat, a Rezumatului fara caracter tehnic al informatiei furnizate conform prevederilor Anexei nr. 2 din HG nr. 1076/2004, in vederea sustinerii eventualelor consultari transfrontiere;? Organizarea dezbaterii publice si sustinerea achizitorului pe tot parcursul acesteia;? Organizarea consultarilor transfrontiere, in statele posibil afectate si sustinerea achizitorului pe tot parcursul acestora;? Efectuarea reviziilor Raportului de Mediu si a documentatiei PUZ DFDSMA Saligny, ca urmare a parcurgerii fiecareia dintre etapele prevazute in procedura de obtinere a Avizului de Mediu, in conformitate cu prevederile HG nr. 1076/2004 si ca urmare a eventualelor solicitari/clarificari suplimentare ale autoritatii competente de protectia mediului;? Implementarea, daca este cazul, a solicitarilor/recomandarilor din Avizul de Mediu si finalizarea documentatiei PUZ DFDSMA Saligny;? Elaborarea Regulamentului Local de Urbanism aferent PUZ DFDSMA ? Saligny;? Obtinerea aprobarii PUZ DFDSMA Saligny de catre autoritatea competenta;? Asistenta tehnica in prezentarea si sustinerea documentatiilor tehnice, in relatiile cu autoritatile competente, in vederea obtinerii avizelor/acordurilor.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part. este stabilita in cuantum de 5.000 lei pentru toti ofertantii, cu exceptia acelora din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, pentru care aceasta garantie este 2.500 lei, in conformitate cu prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 2500 lei din totalul garantiei de participare, conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui, de asemenea, si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: ? a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;? a sumei in numerar.Contul de virament, pentru garantiile de participare, este: RO04TREZ7015005XXX012737, deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti, Cod fiscal 26328223? Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii vor prezenta alaturi de garantia de participare si o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in Anexa nr. 1 din Legea nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita in cuantum de 10 % din valoareacontractului, fara TVA.Ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, va prezenta dovada constituirii garantiei de buna executie cu o zi inaintea semnarii contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006Cerinta obligatorie : completarea Formularului ?DECLARATIEprivind situatia personala a operatorului economic?, Anexa 1, prezentat in original;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Prezentarea unei DECLARATII pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006, prezentata in original. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Ministrul MECMA - Daniel Chitoiu, Presedinte AN&DR - Ion NASTASESCU, Vicepresedinte ? Cristian Paul MACOVEI, Secretar General ? Dan POPESCU, Director DRUFJ ? Daniela Violeta NASTASE, Director Gen. DANDRAD ? Antonius GHEORGHE-SORESCU (membru Comisie evaluare), Manager public Alexandru RASBOIU (membru Comisie evaluare), Manager public Cornel TEODORESCU (membru Comisie evaluare) , Presedinte Comisie evaluare (responsabil achizitii publice) ? Ana GHIZEL, Adriana ZAFIU - membru Comisie evaluare, Ramona BADEA - membru Comisie evaluare, Cristian LITESCU ? membru de rezerva inComisie evaluare3. Certificatul pentru participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta obligatorie: Completarea formularului ?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?, Anexa11, prezentat in original;4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta obligatorie: ? Persoanele juridice romane vor prezenta certificatul/certificatele de atestare fiscala (lider/asociati) privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Persoanele juridice straine vor prezenta de asemenea certificatele mai sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridicaCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Documente edificatoare care dovedesc forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinte obligatorii: ? Atestat al dreptului de semnatura, din partea Registrului Urbanistilor din Romania, in conformitate cu art. 46 din Anexa nr. 1 la HG nr. 101/2010, pentru cel putin un specialist ?copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Cerificat de inregistrare in Registrul National al elaboratorilor de studii de impact pentru protectia mediului ? respectiv cel putin pentru Raport de Mediu (RM) si Evaluare Adecvata (EA), in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul Ministrului Mediului nr. 1026/2009, fie pentru operatorul economic, fie pentru cel putin un elaborator ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 1: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 2: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate mai sus in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica /profesionala1.1.Lista principalelor prestari de serviciiOperatorul economic/Asocierea de operatori economici va prezenta cel putin un contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de tipul celor solicitate in Caietul de sarcini, in valoare de 250.000 lei, sau un numar maxim de 3 contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de tipul celor solicitate in Caietul de sarcini, in valoare cumulata de 250.000 lei.Nota: pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR / BCE, Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica /profesionala1.2. Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceSe vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, respectiv pentru studii de teren topografice, geotehnice, geologice, inclusiv tehnica de calcul, mijloace de deplasare si comunicare, etc., Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica /profesionala1.3.Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerePersonalul nominalizat de operatorul economic/Asocierea de operatori economici pentru executarea serviciilor trebuie sa aiba experienta similara in domeniu.Operatorul economic/Asocierea de operatori economici trebuie sa aiba cel putin un specialist/expert responsabil de finalizarea unui PUZ si cel putin un specialist/expert responsabil de obtinerea unui Aviz de Mediu.Totodata, pentru indeplinirea obiectului contractului de servicii, operatorul economic/Asocierea de operatori economici trebuie sa puna la dispozitia achizitorului informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care sa reiasa ca acesta este de tipul unui colectiv interdisciplinar in conformitate cu prevederile HG nr. 1076/2004.In contextu, Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica /profesionala1.4.Informatii privind disponibilitatea fiecaruia dintre specialistii/ expertii angajati/subcontractati, Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica /profesionala1.5.Asigurarea a cel putin unui specialist cu drept de semnatura atestat (certificat) de Registrul Urbanistilor din Romania, pentru categoria D (PUZ), in conformitate cu art. 46 din Anexa nr. 1 la HG nr. 101/2010, Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnica /profesionala1.6.Inscrierea, fie a operatorului economic /Asocierii, fie a cel putin unui elaborator, in Registrul National al elaboratorilor de studii de impact pentru protectia mediului ?cel putin pentru Raport de Mediu (RM) si Evaluare Adecvata (EA), in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul Ministrului Mediului nr. 1026/2009?, Cerinta nr. 2: Informatii privind asociatii/ subcontractantii2.1.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora. In situa?ia ofertelor depuse in asociere, acest formular va fi completat in numele asocierii de catre liderul acesteia.In situa?ia in care nu are subcontractan?i sau asocia?i, ofertantul va face men?iunea ?nu este cazul? in tabelul inclus in formular., Cerinta nr. 2: Informatii privind asociatii/ subcontractantii2.2.Acord de asociereOferta trebuie sa cuprinda un Acord de Asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea obiectului contractului, ca liderul Asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 2: Informatii privind asociatii/ subcontractantii2.3. In cazul unei oferte depuse in asociere, aceasta va trebui sa includa si o ?Declaratie? prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere autentificat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Declaratia va fi semnata de catre toti asociatii., Nota: Nu se vor folosi prescurtari. Cerinta obligatorie nr. 1: Certificare SR EN ISO 9001:2008 Sisteme de management al calitatii.Cerinte., Cerinta obligatorie nr. 2 : Certificare SR EN ISO 14001:2004Sisteme de management de mediu. Cerinte cu ghid de utilizare, Nota:
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:21