Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "PLANURI DE CALITATE A AERULUI AMBIENTAL DIN MUNICIPIUL BUCURESTI'


Detaliu pentru invitatia numarul 355472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 355472/07.11.2013
Denumire contract: "PLANURI DE CALITATE A AERULUI AMBIENTAL DIN MUNICIPIUL BUCURESTI'
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, , Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +040 213055530, fax: +040 2130555387, persoana de contact: DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI - SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 291-293, SECTOR 6,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "PLANURI DE CALITATE A AERULUI AMBIENTAL DIN MUNICIPIUL BUCURESTI'
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii"PLANURI DE CALITATE A AERULUI AMBIENTAL DIN MUNICIPIUL BUCURESTI'
II.1.6) CPV: 90731000-0 - Servicii privind poluarea atmosferica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 032.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari Formularul nr.18 din Sectiunea Formulare.(care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie sau OP, fila CEC. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117. Cuantumul garantiei este de 9.080Lei. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la pct. a), b), c)si d) din Formular 18 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.19 din Sectiunea Formulare(cuantumul garantiei fiind redus la 50%. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM. NOTA: Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr. 21 cu optiunea cu privire la Modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Silvia Ioana Barbulescu -Director Executiv DPA, Mincu Daniela- Director General DGA, Iordache Adriana-Director Executiv DJ, Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E., Ion Florea ?Director Executiv D.F.C., Oana Grigore ? Director executiv Directia de Mediu, Ioana Suteu - Inspector Directia de Mediu, Marina Beatrice Stanciu - Inspector Directia de Mediu, Cecilia Daniela Caracas -Inspector Directia de Mediu.Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana .7.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)8.Cazier fiscal pentru operatorul economic, eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/ reale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.3. Operatorii economici persoane juridice vor prezenta- Certificat de inregistrare in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului implementat si gestionat de Ministerulul Mediului si Padurilor conform OM 1026/2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cel putin pentru elaborarea Raportului de mediu (RM), Raportului privind impactul asupra mediului (RIM), Bilantului de mediu (BM) si Raportului de amplasament (RA), sau o alta forma de inregistrare similara din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul va prezenta in acest sens, atasat la oferta, copia conforma cu originalul a certificatului care atesta acest lucru sau echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare cu 900.000 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant//raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit. ec.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) d) si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa experienta de cercetare in domeniul protectiei mediului, intocmirea de inventare locale de emisie pentru principalii poluanti atmosferici, evaluarea poluarii de fond regional si evaluarea calitatii aerului prin modelarea dispersiei poluantilor in aer.Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va prezenta cel putin un contract de prestare servicii similare cu obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, respectiv inventarierea emisiilor pentru cel putin 300 de surse fixe de emisie a poluantilor in aerul ambiental si modelarea dispersiei poluantilor pentru peste 1000 de surse de emisie.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Nota: Din documentele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: in cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Se va prezenta- Listaechipamentelor specifice de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.)Lista personal utilizat la derularea contractului si CV-uri: 1 manager de proiect si minim 6 persoane cu studii superioare in domenii relevante proiectului (chimie analitica, fizica, chimia mediului, ingineria mediului, informatica, geografia mediului), cu specializare universitara/postuniversitara sau experienta cel putin 3 ani pe urmatoarele domenii: Expert cheie 1- Manager proiect - Lider de echipa, cu experienta in domeniu de minim 3 ani. Coordoneaza toate activitatile prevazute in contractsi personalul implicat si gestioneaza in mod direct relatia Prestatorului cu Beneficiarul.Experti cheie 2 si 3 -cu experienta de minim 3 ani in domeniul evaluarii si monitorizarii calitatii aerului.Experti cheie 4 si 5 - cu experienta de min. 3 ani in domeniul utilizarii de modele matematice de dispersie a poluantilor in atmosfera si metodelor de estimare a emisiilor de poluanti din surse fixe, de suprafata si mobile, elaborarea de metodologii de realizare a inventarelor de emisii.Experti cheie 6 si 7 - cu experienta de min. 3 ani in domeniul sistemelor informationale (gestiunea bazelor de date, dezvoltare de aplicarii specifice domeniului protectiei atmosferei, tehnologii GIS si Web GIS aplicate pe protectia mediului, programare) prelucrarea datelor si elaborarea rapoartelor., Toti membrii echipei de proiect trebuie sa fie aboslventi de studii superioare in domenii relevante ale proiectului (chimie analitica, fizica, chimia mediului, ingineria mediului, informatica, geografia mediului).Se vor prezenta copii dupa diplome, atestate/certificate profesionale, titluri stiintifice, CV. Se va prezenta o Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert, Probarea experientei similare a expertilor prin prin documente relevante. Se vor prezenta urmatoarele documente suport, pentru fiecare expert: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii; - C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- CV-urile semnate in original, vor avea mentiuni referitoare la proiectul/proiectele similare din domeniul solicitat, la care expertul a participat;
- documente relevante de la Beneficiar care sa confirme ca expertul si-a indeplinit sarcinile aferente rolului sau in proiectul respectiv., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, care sa fie in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1 , art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006. Ofertantul va demonstra ca mentine un sistem de management al calitatii, respectiv detine certificare EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
60
Descriere: P(tehnic)=P1+P2+P3+P4+P5 - unde: P1 = Reglementari si recomandari europene si internationale care stau la baza realizarii lucrarii - altele decat cele mentionate in Caietul de sarcini-max 20 de puncte; P2=Identificarea categoriilor de surse existente in municipiul Bucure?ti cu impact asupra sanata?ii umane sau ecosistemelor ?i a modalita?ilor de analiza pentru fiecare categorie de surse ?i de cuantificare a emisiilor de poluan?i asociate acestora - max 30 de puncte;
- P3=Planificarea, succesiunea ?i durata activita?ilor - max 10 puncte; P4=Identificarea corecta a riscurilor relevante legate de implementarea contractului ?i a solu?iilor pentru prevenirea / gestionarea acestora -max 10 puncte; P5=Modul de prezentare a programului de instruire- max 30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer