Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Platelaje metalice si tabla striata


Detaliu pentru invitatia numarul 335079
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 335079/10.09.2012
Denumire contract: Platelaje metalice si tabla striata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539/133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala C.R.E.I.R.CF Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti, Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice, camera 56, etaj I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Platelaje metalice si tabla striata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Platelaje metalice din tabla striata de 5 mm pentru trotuarele podurilor metalice- Tabla striata metalica de 5 mm pentru potecile dintre firele caii la poduri metalice
II.1.6) CPV: 44212110-3 - Elemente de pod (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de: 2000 lei;Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b)instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoarea autoritatii contractante cont nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XX deschis la Banca Transilvania, Sucursala Victoria, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CF Bucuresti.Pentru Scrisoarea de garantie banca se va utiliza modelul indicat in Formularul 4(Sectiunea III).Garantia de participare nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse. Garantia de buna executie se poate constitui sub una din urmatoarele forme: -instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr.346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal) Formularul 12 A din Sectiunea III - Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )Formularul 12B din Sectiunea III- FormulareDeclaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )Formularul B2 din Sectiunea III ? FormularePersoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director RegionalLucian Florian ? Sef Divizie LiniiBurtescu Marian - Sef Serviciu LiniiMereuta Paul- SefServiciu L.A.TRadu Liviu ? Contabil Sef RegionalVasile Tatiana- Sef Serviciu FinanciarGheorghe Vasilica? SefOficiuJuridicEpuran Dan- Oficiu JuridicLospa Liliana- Sef Birou Achizitii PubliceLulea Constanta - Birou Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Formularul B1 din Sectiunea III- FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) Formularul 12C din Sectiunea III ? Formularea )Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertab) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III. 2.1 a si III. 2.1 b.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna capacitatea economica si financiara , capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, emis/eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei.In situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement tehnic feroviar pentru comercializarea produselor la calea ferata sau certificat omologare tefnica feroviara a produsului eliberate de AFER, pentru produsele supuse procedurii , valabile la data limita de depunere a ofertelor.Atestate conform Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 290/2000 privind admiterea tehnica a produselor/serviciilor destinate a fi utilizate in activitatile de construire, modernizare, intretinere si reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant pentru transportul feroviar si cu metroulNota : Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar si agrement tehnic/certificat de omologare tehnica a produsului, pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale : Se solicitamedia cifrei de afaceri globaledin cel mult ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 200.000 lei in functie de informatiile si documentele disponibile Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, Experienta similara: Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea a cel putin unui contract in valoare de minim 100.000 lei prin care saconfirma livrarea de produse similare in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelorPentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare sau un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla atasata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer