Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Platforma betonata pentru depozitare deseuri aparataj (500 mp) in statia Raureni


Detaliu pentru invitatia numarul 354946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 354946/22.10.2013
Denumire contract: Platforma betonata pentru depozitare deseuri aparataj (500 mp) in statia Raureni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN Transelectrica SA - ST Pitesti, Str. Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Platforma betonata pentru depozitare deseuri aparataj (500 mp) in statia Raureni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Operatorul economic va executa platforma betonata conform cerintelor documentatiei de executiepusa la dispozitie de achizitor, respectand normele, standardele si reglementarile in vigoare
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 117 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru intreaga achizitie este de 1600, 00 lei ; In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratia pe proprie raspundere in acest sens. Pentru garantia depusa in alta valuta, echivalentul leu/ alta valuta se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5-a zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se poate constitui prin :1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 2.Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul cod IBAN RO70 RNCB 0022 0472 5108 0001 BCR Sucursala Pitesti. 3.Prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante din Pitesti, Strada Fratii Golesti, Nr. 25B, Judetul Arges, in intervalul orar 08.00 ? 16.00; Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A..Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Nota: Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de valabilitate a garantiei lucrarilor.In toate situatiile de acceptare a modificarii pretului contractului, se va proceda si la majorarea/diminuarea corespunzatoare a valorii garantiei de buna executie.Garantia de buna executie (garantia de aplicabilitate a proiectului) se va elibera/restitui astfel : - 70% din valoare, in termen de 30 zile de la data aprobarii de catre achizitor a ?receptiei la terminarea lucrarilor".-diferenta de 30%, in termen de 30 zile de la data aprobarii ?receptiei finale" a obiectivului.Garantia se va elibera la termenele de mai sus daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru executantului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Ordin ANRMAP nr.170/2012;Persoane care aproba/semneaza documente in legatura sau pentru procedura de atribuire: Budan Mihai, Bilca Ion, Patru Constanta, Adrian George Dulama, Miu Clara Manuela, Vlasceanu Ion, Mihai Daniel, Georgescu Eduard, Neacsu Gabriel, Paraschiv Constantin, Boata Constantin, Stan Adriana, Vasile DanielaCertificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - Formular tip emis de autoritatile competenteCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? Formular tip emis de autoritatile competenteFisa de informatii generale Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului teritorial care functioneaza pe langa fiecare Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Formular tip -prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: un specialist atestat MLPTL ca ?Responsabil tehnic cu executia? in conformitatecu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea in constructii sistemului calitatii ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer