Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PLATFORMA SI INSTALATII DE PRELUAT SI PRELUCRAT DESEURI DE LA COMBINATE STATIA DE EPURARE TIMISOARA (ETAPA I)? MUNICIPIUL TIMISOARA;PT+EXE


Detaliu pentru invitatia numarul 321199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AQUATIM S.A. Timisoara
Numar invitatie: 321199/02.03.2012
Denumire contract: PLATFORMA SI INSTALATII DE PRELUAT SI PRELUCRAT DESEURI DE LA COMBINATE STATIA DE EPURARE TIMISOARA (ETAPA I)? MUNICIPIUL TIMISOARA;PT+EXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUATIM S.A. TimisoaraCod fiscal: RO 3041480, Adresa: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Timisoara, Telefon: 0256200262, Fax: 0256294753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Timisoara, Romania, cod postal: 300081, telefon: +40 256200262, fax: +40 256294753, persoana de contact: DIANA COTOP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Sediul AQUATIM - Sala de sedinte, etaj 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PLATFORMA SI INSTALATII DE PRELUAT SI PRELUCRAT DESEURI DE LA COMBINATE STATIA DE EPURARE TIMISOARA (ETAPA I)? MUNICIPIUL TIMISOARA;PT+EXE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor pentru: PLATFORMA SI INSTALATII DE PRELUAT SI PRELUCRAT DESEURI DE LA COMBINATE STATIA DE EPURARE TIMISOARA (ETAPA I)? MUNICIPIUL TIMISOARA.
II.1.6) CPV: 45232423-3 - Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 001, 312 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ? 10.000 leiCuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - egala cuperioada de valabilitate a ofertei data ? 90 zilede la termenul limita de primire a ofertelor- Modul de constituire a garantiei pentru participare : prin virament bancar in contul autoritatii contractante ? RO63BRDE360SV07245353600 BRD Timisoara, caz in care la data si la ora deschiderii ofertelor banii trebuie sa fie deja in contul SC AQUATIM SA, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? formular 25in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006se va retine suma de 4.781, 30 lei.
Garantie de buna executie
a)Garantie de buna executie?10% din val contr fara TVA.Cuantumul garantiei pt IMM-50% din cuantumul solicitat, cu decl pe proprie raspundere conf L346/2004.Perioada de valabil a garantiei de buna executie este aceeasi cu a contr;b)Garantia de buna executie se constit astfel: 1.prin instrum de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asig?Form24;2.prin retineri succesive din platile partiale efectuate, ofert prezentand conf HG1045/2011 scrisoarea Trezoreriei Statului prin care are deschis un cont special constituit pt depozit garantiei aferente prez contr, la disp achizitorului. Val de deschidere a cont va fi de 0, 5% din val contractului(fara TVA)In acest caz achizit va retine o cota de 10% din val facturii de plata a serv de proiectare pentru constituirea garantiei de aplicabilitate a proiectului si a unei cote de 20% din valoarea primelor facturi emise de executant pentru lucrarile de baza, pana la concurenta sumei coresp garantiei cuprinse la alin a).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 5), conform Ordin ANRMAP 314/20102. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie in cadrul SC AQUATIM sunt: - dr.ing. Ilie Vlaicu- ec. Rozalia Giuchici- ing. Petru Hidis- ing. Nicolae Ghelsingher- ing. Adriana AnghelusDeclaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 privind prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 3). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular 4). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 7)6. Certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.In cazul subcontractarii sau sustinerii se vor completa declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta si de fiecare tert sustinator . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Autoritatea contractanta stabilesteca cerinta minima o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul contractului, mai mare sau egala cu: 211.500 lei pentru proiectare, respectiv 1.288.500 lei pentru executie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Proiectarea unor lucrari similare avand cel putin urmatoarele capacitati: - Statie de pompare ape uzatecu Qmin= 100 mc/h, Hmin=15 mCA- Platforma betonata pentru acces utilaje grele cu Smin= 300 mp- Retele canalizare in lungime de Lmin= 250 m, Cerinta nr. 2-Executia unor lucrari similare avand cel putin urmatoarele capacitati: - Statie de pompare ape uzatecu Qmin= 100 mc/h, Hmin=15 mCA- Platforma betonata pentru acces utilaje grele cu Smin= 300 mp- Retele canalizare in lungime de Lmin= 250 m, Cerinta nr. 3? Se prezinta copii dupa: 1. Procese Verbale de predare-primire catre beneficiar a Proiectelor Tehnice. (Proiectare)2. Procese Verbale de Receptie la terminarea lucrarilor sau Receptia Finala. (Executie), Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere si CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Ofertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinireacontractului. Personal minim necesar indeplinirii contractului este urmatorul: ? pentru proiectare: - 1 sef proiect - inginer studii superioare constructii, - 1 proiectant lucrari constructii - studii superioare constructii civile, - 1 proiectant instalatii - studii superioare instalatii hidrotehnice sau tehnico-edilitare.? pentru executie: - 1 sef santier - studii superioare constructii, - 1 sef punct de lucru - studii tehnice, - 1 responsabil tehnic cu exececutia ? studii superioare atestat MLPAT in conformitate cu Legea 10/1995, Cerinta nr. 6Declaratie privind dotarile specifice , utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 7Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificare ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificare ISO 14001 sau echivalent (executie), Cerinta nr. 3Declaratie privind masuri de protectie a mediului pe toata perioada derularii contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie accesibila in SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer