Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Plombari gropi prin terti


Detaliu pentru invitatia numarul 329926
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 329926/20.06.2012
Denumire contract: Plombari gropi prin terti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Plombari gropi prin terti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie plombari gropi prin terti pe anumite sectoare de drumuri nationale din administrarea sectiilor SDN TR. SEVERIN, SDN RM. VALCEA, SDN SLATINA, conform Anexei la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: Lot1 = 36.000lei, Lot2 = 60.000 lei, Lot3 = 24.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare; * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma calculata cf. prevederilor art. 2781 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; * prin depunere numerar la casieria DRDP Craiova, STR. Calea Severinului nr. 17, Craiova. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-rile beneficiaza de reducere 50%, prezentand in acest sens Declaratia de IMM in conformitate cu prev. Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea prezentului contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Formularul nr.3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (persoanejuridice/fizice romane si straine - a) se va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - se va prezenta Formularul 2 din Cap IV. Formulare - din Documentatia deAtribuire)., Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 691 (evitarea confictului de interese).Din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Radu Mihai, Ilie Doina, Ing. Branaru Stefan, Ing. Serban Constantin, C.j. Fetea George, Nedelcu Delia. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: Lot 1 = 3.600.000 leiLot 2 = 6.000.000 leiLot 3 = 2.400.000 lei.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 privind informatiilegenerale din Capitolul ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anii: 2011, 2010, 2009. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei; 2009- 1 Euro = 4, 2373 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro .Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/info, Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2011, 2010, 2009 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (perioada se va calcula avand in vedere data lacare are loc prezenta procedura).Ofertantul va prezenta Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de executie lucrarisimilar cu cel supus prezentei proceduri, respectiv executie de lucrari de reinnoire a imbracamintii rutiere..Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim: Lot 1 =1.800.000 lei fara TVA Lot 2 =3.000.000 lei fara TVA Lot 3 =1.200.000 lei fara TVAPlafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte de executie lucrari similare., Continuare cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta: -Copie dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv(e) (parti, durata, valoare, garantii si samnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»; - Copie dupa procesul verbal (procesele verbale) de receptie partiala/finala a lucrarilor; -Recomandare(ile) din partea beneficiarului (lor) din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale. Nota: Recomandarea poate fi inlocuita de Documentul constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97¹ din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009)., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare urmatoarele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minime necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini: a)Statie de preparare mixturi asfaltice ? 1 buc;, Continuare cerinta nr.3 b) Set de lucru- 1 buc. Setul de lucru va cuprinde: Mijloace de transport inchise sau cu prelata ? 2 buc, Freze de asfalt ? 1 buc, Rulouri compactoare ? 2 buc, Instalatii mecanice de amorsare ? 1 buc, Instalatii de curatat sub presiune ? 1 buc, Seturi de semnalizare conform Ordin nr. 1112/411 din 2000 ? 1 buc.In cazul participarii la unul sau mai multe loturi, setul de lucru trebuie sa fie distinct pentru fiecare lot avand in vedere ca se va da simultan ordinul de incepere a lucrarilor pentru toate loturile (respectiv sectiile). Se va prezentaFormularul nr. 11din Capitolul?Formulare?al Documentatiei de Atribuire.Nota: Pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice minime solicitate se vor prezenta, in copie lizibila conforma cu originalul documentele din care rezulta forma de detinere (in proprietate sau in chirie) , si anume: carti de identitate/acte de proprietate/contracte/conventii de inchiriere, angajamentul de punere la dispozitie, Cerinta nr. 4. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind faptul ca detine sau are drept de folosinta a unui laborator autorizat de minim gradul II, cu profile corespunzatoare pentru lucrarile specifice din domeniul infrastructurii de transport rutier. Ofertantul va prezenta un document care sa certifice informatiile solicitate., Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009. Ofertantul va prezentaFormularului nr. 12din Capitolul ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire;, Cerinta nr. 6. Ofertantul tb sa dem ca disp de persoanele de specialitate minime nec pt indeplinirea contractului, prezentand lista cu peronalul cheie: 1). Inginer de drumuri si poduri, in calitate de sef de santier, specializarea ? licentiat al unei Facultati de Constructii, specializarea C.F.D.P., experienta in domeniul drumurilor de min 3 ani - min 1 persoana. Ofertantul va prezenta: 1.Formularul nr. 13 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 13;2. Formularul nr. 14?Curriculum Vitae? completat in conf cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? si trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru ob contr. Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta min obligatoriu. 3. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in CV 4. Formularul nr.15 ?Declaratie de disponibilitate? se va prezenta semnat in original de catre persoanele propuse in oferta., Continuare cerinta nr.6 2). Responsabil CQ, specializarea ? licentiat al unei Facultati de Constructii, specializarea C.F.D.P., experienta in asigurarea calitatii de minim 3 ani ? minim 1 persoana.Ofertantul va prezenta: 1.Formularul nr. 13 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 13;2. Formularul nr. 14?Curriculum Vitae? completat in conf cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? si trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru ob contr. Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta min obligatoriu. 3. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in CV 4. Formularul nr.15 ?Declaratie de disponibilitate? se va prezenta semnat in original de catre persoanele propuse in oferta. 5. Pentru responsabilul CQ se va prezenta decizia de numire ca responsabil CQ, Cerinta nr. 7. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 16 si anexa la formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa la formular, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul ?Formulare? , in cazul subcontractarii unei parti din contract., Cerinta nr. 8. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind asocierea. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 17 ?Informatii despre asociere? si Formularul nr. 18 ?Acord de asociere? din Capitolul ?Formulare? . Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, in SEAP pe www.e-licitatie.ro, si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/Achizitii Publice/Proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer